موسوی:برای اینکه آرای دربی مساوی شود جریمه شدم! | آوای استقلال
2
هیچ سابقه انضباطی ندارم هدفم مثل بقیه جدا کردن بود

موسوی:برای اینکه آرای دربی مساوی شود جریمه شدم!

  • کد خبر : 5221
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
موسوی:برای اینکه آرای دربی مساوی شود جریمه شدم!
بازیکن استقلال اظهار داشت: «من معتقدم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواست یک رای مساوی بدهد تا عدالت را برقرار کند و وقتی آن صحنه‌ها را مشاهده کردند بدون اینکه نیت آن را متوجه شوند علیه من هم رای داده و جریمه‌ام کردند.

سیداحمد موسوی، مدافع راست استقلال که مدتی است به علت مصدومیت در تمرینات گروهی تیمش حضور ندارد، به بازی پیش‌رو نیز نمی‌رسد. موسوی در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان نیز در جام‌حذفی غایب بود و نتوانست استقلال را همراهی کند. حالا مشخص شده مدافع راست آبی‌پوشان در دیدار با نفت آبادان هم غایب خواهد بود. این مدافع باتجربه و جوان طی روزهای گذشته در تمرینات گروهی نیز شرکت نکرد و برای دیدار با نفت به آبادان نیز سفر نخواهد کرد. علاوه‌بر موسوی همچنین شیخ دیاباته نیز به‌دلیل مصدومیت استقلالی‌ها را در این دیدار همراهی نخواهد کرد و حتی شنیده می‌شود مهدی مهدی‌پور هم به همین دلیل احتمالا قادر به همراهی استقلالی‌ها در دیدار امشب تیمش نیست، هرچند تلاش‌ها برای رساندن مهدی‌پور ادامه دارد.

موسوی که از همراهی استقلال برای سفر به آبادان باز مانده و در تهران مشغول درمان مصدومیت خود است، عصر روز گذشته در فیزیوتراپی و درحال انجام درمان تکمیلی برای برطرف‌کردن آسیب‌دیدگی خود دقایقی درباره آرای صادره برای دربی و جریمه مالی‌اش هم‌کلام شد و تاکید کرد که در بازی دربی هیچ کاری برخلاف قوانین و آیین‌نامه انجام نداده که مستحق این جریمه باشد، هرچند باشگاه استقلال همان‌طور که در گزارش دیگری ذکر کردیم، در دفاع سفت و سختی از بازیکن خود به این موضوع اشاره و اعلام کرده نباید موسوی شامل جریمه مالی شود؛ چراکه هیچ اقدام انضباطی و خلاف واقعی را مرتکب نشده است.

وی در این خصوص گفت: «دربی یک بازی خاص است که همیشه بیشتر از سایر دیدارها موردتوجه و زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد، به همین میزان نیز اتفاقات و حواشی آن موردنظر قرار گرفته و گاهی مسائل بدون اهمیت و کوچک به‌خاطر همین موضوع بیشتر از حد بزرگ شده و عواقبی را به‌همراه می‌آورد. در دقایق پایانی دیدار با پرسپولیس و بعد از منازعه و جنجالی که اتفاق افتاد، فقط به‌منظور جدا کردن طرفین به زمین رفتم و هیچ قصد و نیت دیگری نداشتم. در آن وضعیت مطمئنا نمی‌شد با آرامش بازیکنان را از یکدیگر جدا کرد و به همین دلیل با هل دادن سعی بر انجام این کار داشتم تا به کمک سایرین جو را آرام کنم. به نظر من هر هل دادنی به معنی جنجال و دعوا کردن نیست و در آن وضعیت برای جدا کردن بازیکنان از یکدیگر برخی نفرات را هل دادم، چون نمی‌شد با آرامش رفتار کرد. در هر صورت در آن دقایق خیلی‌ها به زمین رفتند تا از منازعه و دعوا جلوگیری کنند و برخی از این نفرات با هل دادن این کار را می‌کردند و در تصاویر هم مشخص است و من هم همین کار را کردم و حالا اینکه چرا فقط من را جریمه کرده‌اند، دلیلش را نمی‌دانم.»

موسوی با اشاره به اینکه تا پیش از این هرگز به کمیته انضباطی احضار نشده، تصریح کرد: «به همین دلیل است که باشگاه استقلال این لایحه دفاعی را تنظیم کرده تا جریمه مالی من بخشیده شود، چون تا جایی که یادم می‌آید برای اولین‌بار بود که در فوتبال چنین اتفاقی برای من افتاده است. سابقه هرکسی در این فوتبال مشخص است و این‌طور نیست که من قبلا از این‌دست کارها انجام داده و این‌کاره باشم که بخواهند براساس سابقه چنین حکمی را بدهند. در گذشته هیچ مورد انضباطی برایم پیش نیامده بود که کمیته انضباطی من را احضار کند و در سابقه و پرونده‌ام از این چیزها وجود ندارد.»

بازیکن استقلال در پایان گفت‌وگوی خود اظهار داشت: «من معتقدم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌خواست یک رای مساوی بدهد تا عدالت را برقرار کند و وقتی آن صحنه‌ها را مشاهده کردند بدون اینکه نیت آن را متوجه شوند علیه من هم رای داده و جریمه‌ام کردند. در هر صورت باشگاه استقلال لایحه دفاعی را تنظیم کرده و برای کمیته استیناف می‌فرستد؛ چراکه این جریمه مالی به هیچ‌وجه حق من نیست. من از این قضیه تعجب کردم و احساس می‌کنم برای اینکه آرای انضباطی مساوی شود برای من هم این مبلغ را تعیین و جریمه‌ام کردند.»

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5221

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.