مهار السومه با پرش های بلند سامورایی | آوای استقلال
3

مهار السومه با پرش های بلند سامورایی

  • کد خبر : 2859
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
مدافع وسط استقلال عملکرد خوبی مقابل الاهلی عربستان به نمایش گذاشت.

یکی از اتفاقات جالب در ترکیب استقلال در طول ۵ مسابقه ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا حضور ثابت سیاوش یزدانی در همه بازی ها بوده است. مدافع وسط استقلال که در زمان سرمربیگری محمود فکری زیاد به بازی گرفته نمی شد، با حضور فرهاد مجیدی به مرد اول خط دفاعی تبدیل شده و مقابل الاهلی عربستان نیز نمایش کم نقصی را ارائه کرد.

یزدانی در طول ۹۰ دقیقه حضور در خط دفاع استقلال مقابل نماینده عربستان توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد. این مدافع بلند قامت که به نوعی مامور مهار عمر السومه مهاجم خطرناک الاهلی هم بود به خوبی از پس نقش خود برآمد.

او بارها و بارها مهاجم سوری و گلزن الاهلی را ناکام گذاشت. یزدانی روی ارسال های بلند الاهلی به خوبی با ضربات سر خود توپ را دفع کرد و روی زمین نیز قطع توپ های زیادی داشت تا یکی از کم نقص ترین بازی های خود را به نمایش بگذارد.

 

این در شرایطی بود که السومه انگیزه زیادی داشت تا تعداد گل های زده اش در این دوره از لیگ قهرمانان را مقابل استقلال بالا ببرد اما یزدانی با کمک سایر همبازیانش چنین اجازه ای را به این بازیکن ندادند.

بی تردید با عملکرد خوبی که یزدانی از خودش مقابل الاهلی عربستان ارائه کرد، شاهد حضور او مقابل الشرطه نیز در ترکیب ثابت استقلال خواهیم بود. استقلالی که در بازی رفت مقابل الدحیل در فاز دفاعی لغزیده بود، حالا امروز برای اولین بار در طول مسابقاتش گلی دریافت نکرد که در این بین نمی شود از نقش سیاوش یزدانی به سادگی عبور کرد.

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2859

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.