منع تعقیب مجری استقلالی صادر شد | آوای استقلال
1

منع تعقیب مجری استقلالی صادر شد

  • کد خبر : 4577
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
منع تعقیب مجری استقلالی صادر شد
عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبح بخیر ایران، از روند پرونده شکایت پرسپولیس از او خبر داد.

به گزارش آوای استقلال، چند ماه پیش در برنامه زنده تلویزیونی صبح بخیر ایران، دو مجری آن با لحنی کنایه آمیز قهرمانی پرسپولیس را به حمایت‌های وزارت ورزش مرتبط دانستند و این صحبت‌ها بازتاب زیادی هم در فضای مجازی ایجاد کرد.صحبت های این مجری با واکنش پرسپولیسی ها همراه شد و عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه صبح بخیر ایران از پرسپولیسی ها عذرخواهی کرد اما در انتها با نام بردن از گالیله به شکلی کنایه‌آمیز و دو پهلو نشان داد که بالاجبار تن به این کار داده است.

همین مسئله منجر به این شد تا باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از این مجری تلویزیون شکایت کند و امروز در قسمت دیگری از برنامه صبح بخیر ایران، عبدالرضا امیراحمدی مجری این برنامه به اتفاقات رخ داده پس از شکایت باشگاه پرسپولیس پرداخت.

احمدی در صحبت هایش با تشکر از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سرخپوشان و چند نفر دیگر از جمله ابراهیم شکوری گفت: چند وقت پیش اتفاقی افتاد که معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس از من شکایت کرد. راهی دادگاه شدیم. آقای فرجی از وکلای سازمان صدا و سیما وکالت من را برعهده گرفتند.

وی گفت: با سعه صدر دوستان، قرار منع تعقیب برای من صادر و این داستان تمام شد. آقای قاضی نیز به وکیل باشگاه پرسپولیس گفت شما که ادعا دارید باشگاه بزرگی هستید، از یک آدم بزرگ بعید است که با هر تلنگری ناراحت شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4577

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.