ملاقات نوبخت با کادر فنی تیم ملی؛تامین هزینه های ۲ تیم توسط سازمان برنامه و بودجه | آوای استقلال
2

ملاقات نوبخت با کادر فنی تیم ملی؛تامین هزینه های ۲ تیم توسط سازمان برنامه و بودجه

  • کد خبر : 3523
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
ملاقات نوبخت با کادر فنی تیم ملی؛تامین هزینه های ۲ تیم توسط سازمان برنامه و بودجه
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با حضور در کمپ تیم های ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ و دستیارانش دیدار کرد.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به دعوت شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون با حضور در کمپ تیم های ملی، ضمن بازدید از این مجموعه، با اعضای کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.

نوبخت در این نشست با تأکید بر روحیه پیروزی طلبی و جنگجویی دراگان اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی گفت: با این روحیه به موفقیت شما اطمینان دارم. ما نیز تمام توان خود را در بخش پشتیبانی و لجستیک برای پیروزی شما به کار خواهیم بست.

سرمربی تیم ملی هم با اشاره به تجربه سال ها حضور در فوتبال ایران، ضمن تمجید از استعدادهای کشورمان از دلبستگی به ایران گفت.

با موافقت نوبخت مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود.

نوبخت به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید کردند و تصمیم بر آن شد تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی در جزیره کیش، ملی پوشان بار دیگر میزبان رییس سازمان برنامه و بودجه باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3523

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.