معاون معزول سعادتمند علیه مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی! | آوای استقلال
1
آغاز کارشکنی‌ها علیه گابریل پین در رسانه های خبری؛

معاون معزول سعادتمند علیه مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی!

  • کد خبر : 6059
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
معاون معزول سعادتمند علیه مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی!
باید دید پشت پرده این انتقادها چیست و چرا معاون عزل شده استقلال به این ترتیب علیه تیم و باشگاه استقلال موضع گیری می کند تا اینگونه وانمود کند که استقلال مرتکب تخلف شده است!

به گزارش آوای استقلال، در شرایطی که هواداران باشگاه استقلال از شنیدن حضور گابریل پین در تهران شادمان بودند که پس از مدت ها یک مربی بزرگ دوباره در کنار تیم آنها حضور پیدا خواهد کرد، معاون حقوقی برکناری شده باشگاه استقلال در گفت و گو با یک رسانه حضور وی را غیرقانونی اعلام کرد.

اسدالله مقدم که در دوره مدیرعاملی سعادتمند به عنوان معاون حقوقی باشگاه استقلال مشغول فعالیت بود اما با تصمیم هئیت مدیره برکنار شد تا صادق جدایی مسوولیت معاونت حقوقی را برعهده بگیرد، حالا در قامت کارشناس حقوقی در گفت و گو با یک خبرگزاری حضور دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی را غیر قانونی اعلام کرده است، در صورتی که مشخصا قرار نیست گابریل پین روی نیمکت تیم حضور پیدا کند و صرفا به عنوان مشاور سرمربی تیم مشغول به کار خواهد شد.

حالا باید دید پشت پرده این انتقادها چیست و چرا معاون عزل شده استقلال به این ترتیب علیه تیم و باشگاه استقلال موضع گیری می کند تا اینگونه وانمود کند که استقلال مرتکب تخلف شده است! در حالی که صراحتا عنوان شده طرف قرارداد این مربی باشگاه استقلال است بلکه وی صرفا با فرهاد مجیدی همکاری دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6059

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.