«مظلومی» شاکی در نقش ناجی؟! | آوای استقلال
4

«مظلومی» شاکی در نقش ناجی؟!

  • کد خبر : 7609
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
«مظلومی» شاکی در نقش ناجی؟!
انتخاب مظلومی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال در نوع خود بسیار عجیب بود.

به گزارش آوای استقلال،انتخاب مظلومی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال در نوع خود بسیار عجیب بود.

بسیاری از هواداران و پیشکسوتان بابت این موضوع واکنش تندی نشان دادند و با انتقاد از شیوه عملکرد وی او را به باد انتقاد گرفتند تا مشخص شود وی برخلاف توقع از پایگاه مردمی و ایده آلی نزد جامعه هواداری برخوردار نیست. مشکل کنونی استقلال موضوع نبود منابع مالی کافی برای تزریق به تیم است، آبی پوشان با وجود افرادی چون مهدی عبدیان و علی نامداری که مبالغ قابل توجهی به عنوان کمک و قرض به باشگاه استقلال پرداخت می‌کردند، باز هم با مشکل مالی روبه‌رو بودند.

اما سؤال اینجاست وقتی نفرات اقتصادی و متمول نتوانستند مشکلات دانه درشت استقلال را حل کنند، پرویز مظلومی چقدر پتانسیل حل مشکلات را دارد؟ مظلومی پیش از این ابتدای فصل بیستم با قراردادی ۷۰۰ میلیون تومانی به استخدام باشگاه استقلال درآمد و زمانی که از باشگاه جدا شد بلافاصله خواهان پرداخت مطالباتش از مدیریت باشگاه شد، حالا چگونه وی قادر است در قامت عضو هیئت مدیره استقلال مشکلات مالی استقلال را مرتفع کند؟

مظلومی اگر توانایی حل مشکلات استقلال را داشت، در زمان حضورش روی نیمکت استقلال از حق و حقوق استقلال دفاع می‌کرد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه شاهد انفعال وی در حوزه سرپرستی تیم بودیم،طیف کثیری از هواداران استقلال به این حقیقت محض اشراف دارند که مظلومی سودای مربیگری استقلال را دارد، چگونه می‌توان با این حجم از تناقض باور کنیم که مظلومی با نیت کمک به استقلال بحران زده پا به عرصه مدیریت گذاشته است؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7609

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.