مصطفوی: این شرایط به استقلال تحمیل شده/در شرایط آچمز قرار گرفتیم | آوای استقلال
1

مصطفوی: این شرایط به استقلال تحمیل شده/در شرایط آچمز قرار گرفتیم

  • کد خبر : 7098
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
مصطفوی: این شرایط به استقلال تحمیل شده/در شرایط آچمز قرار گرفتیم
امیدوارم شرایطی که به باشگاه استقلال تحمیل شده روی نتایج تیم ما تاثیر نداشته باشد تا آن افرادی که این شرایط را به تیم تحمیل کرده‌اند به هدفشان نرسند.

به گزارش آوای استقلال،صالح مصطفوی که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری بازی با استقلال و پدیده شرکت کرده است اظهار داشت: این بازی عقب افتاده است و فکر می کنم هر دو تیم شناخت کافی نسبت به هم داشته باشند. متاسفانه در ۲۰ روزی که فرصت آماده سازی داشتیم بنا بر دلایلی شرایط برای آرامش و تمرینات آماده سازی تیم فراهم نشد.

وی افزود: صحبت‌هایی که برای انعکاس شرایط بد موجود در باشگاه مطرح شد به مذاق آقایان خوش نیامده و به قول آقای مجیدی در شرایط آچمز قرار گرفتیم. اگر حرف می‌زنیم که هوادارانمان از وضعیت مطلع باشند از سوی دوست و دشمن سرزنش می‌شویم. متاسفانه در شرایطی قرار گرفتیم که در شان باشگاه بزرگ و هواداران میلیونی استقلال نیست. فقط در شرایط بسیار سخت تمام تلاش خود را در کنار بازیکنان و کادر فنی انجام می‌دهیم. با وجود مشکلاتی که وجود دارد تلاش کردیم تمرکز کنیم تا عملکردی در شان استقلال داشته باشیم. البته این کار بسیار سخت است. وقتی خودم را جای مرادمند می‌گذارم نمی‌دانم او چگونه تمرکز می‌کند و آماده بازی می‌شود.

مربی استقلال تصریح کرد: شرایطی که ایجاد شده در شان باشگاه ما نیست. ای کاش شرایطی را فراهم کنند تا حداقل با تیم‌های نیمه پایین جدول وضعیتی داشته باشیم که رقابت پایاپایی با آنها انجام بدهیم.

مصطفوی در خصوص رقابت مربیان استقلالی دو تیم در بازی فردا گفت: آنها عزیزان و پیشکسوتان استقلال هستند و احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. آنها( مربیان پدیده) تیم ما را می‌شناسند و ما هم نسبت به آنها شناخت پیدا کردیم. با وجود همه مسائل حاشیه‌ای که وجود دارد امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص حضور امین قاسمی نژاد در ترکیب پدیده که مد نظر باشگاه استقلال در نیم فصل بود عنوان کرد: بارها در این مورد صحبت شده که باشگاه ما نتوانست این بازیکن را در نیم فصل جذب کند، او مورد تائید کادر فنی استقلال بوده و بازیکن خوبی است. پدیده بازیکنان خوبی دارد و سرآمد آنها قاسمی نژاد است. امیدوارم در نهایت فردا هواداران دو تیم بازی زیبایی را تماشا کنند.

مربی تیم استقلال در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا عنوان کرد: یک لشکر مصدوم و غایب داریم.شیخ دیاباته تا ترکیه با خانواده‌اش آمد ولی به دلیل عدم صدور ویزا نتوانست تیم ما را همراهی کند، میلیچ، اسماعیلی، موسوی و شجاعیان هم مصدوم هستند و به این بازی نمی‌رسند. در این مدت چند بازیکن امید به تمرینات ما آمده‌اند و در تمرینات حضور دارند و امیدوارم بتوانیم به زودی با نفرات کامل بازی کنیم.

مصطفوی تاکید کرد: امیدوارم شرایطی که به باشگاه استقلال تحمیل شده روی نتایج تیم ما تاثیر نداشته باشد تا آن افرادی که این شرایط را به تیم تحمیل کرده‌اند به هدفشان نرسند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7098

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.