مرخصی‌های دردسرساز دیاباته؛از اضافه وزن تا ۱۴۰ هزار دلار بلیت سوخته! | آوای استقلال
2

مرخصی‌های دردسرساز دیاباته؛از اضافه وزن تا ۱۴۰ هزار دلار بلیت سوخته!

  • کد خبر : 4965
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
مرخصی‌های دردسرساز دیاباته؛از اضافه وزن تا ۱۴۰ هزار دلار بلیت سوخته!
دیاباته به علت مرخصی‌های چندباره‌ای که از باشگاه استقلال درخواست کرده و به خاطر ناهماهنگی‌های پیش آمده باعث دردسر این باشگاه شده است.

به گزارش آوای استقلال، شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان داربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است و تا اینجای کار برای دریافت مطالبات خود،‌ اخطاری به باشگاه نداده است. همچنین درخواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.

شیخ دیاباته از زمان حضورش در استقلال چند بار از باشگاه استقلال به دلایل مختلف مرخصی گرفته و هر بار آمدن و رفتن این بازیکن باعث چالش‌های مختلفی شده است. یکی از این چالش‌ها، بحث اضافه وزن دیاباته بود که باعث شد این بازیکن چند هفته درگیر رسیدن به آمادگی ایده آل شود.

همچنین مصدومیت‌هایی که پس از این مرخصی‌ها گریبان‌گیر دیاباته شده است، باعث شده استقلال در مقاطع مختلف چند بار از این بازیکن نتواند استفاده کند و آبی‌پوشان در خط حمله و ترکیب تیم دچار مشکلاتی شوند.

اما بحث دیگری که فعلا باعث ضرر مالی باشگاه استقلال شده، هدر رفتن بلیت‌هایی بوده که این باشگاه برای دیاباته گرفته است. طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از منابع آگاه باشگاه استقلال، این باشگاه تا اینجای کار برای رفت و آمد دیاباته حدود ۱۵ بلیت هواپیما گرفته که از این ۱۵ بلیت، ۳ بلیت آن، ویژه و با امکانات خوب بوده اما دیاباته به دلایل و توجیهات مختلف نتوانسته از این بلیت‌ها استفاده کند و باعث ضرر باشگاه استقلال شده است. البته بخشی از این مساله به ناهماهنگی‌های باشگاه استقلال با دیاباته برمی‌گردد.

باشگاه استقلال چیزی حدود ۱۴۰ هزار دلار برای بلیت‌های سوخته دیاباته هزینه کرده که این رقم باعث شده هزینه‌ اضافه‌ای برای باشگاه استقلال تراشیده شود. هرچند قرار است درباره این هزینه و مطالبات دیاباته توافق‌هایی میان او و باشگاه استقلال انجام شود. همه این مسائل روی هم رفته باعث شده مجیدی و کادرش نخواهند دوباره به دیاباته اجازه مرخصی بدهند و باید دید با این روند چه اتفاقاتی برای او و باشگاه استقلال رخ می‌دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4965

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.