مربی استقلال: گل‌گهر دومین تیم ثروتمند ایران است | آوای استقلال
1

مربی استقلال: گل‌گهر دومین تیم ثروتمند ایران است

  • کد خبر : 7434
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
مربی استقلال: گل‌گهر دومین تیم ثروتمند ایران است
مربی استقلال امیدوار است فردا مقابل گل‌گهر به برتری دست پیدا کنند

به گزارش آوای استقلال، فرشاد ماجدی در نشست خبری قبل از دیدار استقلال و گل‌گهر اظهار کرد: گل‌گهر پس از باشگاه سپاهان ثروتمندترین باشگاه ایران و از پشتیبانی مالی خوبی برخوردار است. نفرات خوبی مثل سهرابیان، زکی‌پور و منشا را قبل از فصل به خدمت گرفتند و در نیم‌فصل دوم هم برای تقویت کمربند میانی فرشید باقری و رضا شکاری را به‌عنوان پلی میکر جذب کردند تا بتوانند خط میانی و حمله خود را زهردارتر کنند.

او ادامه داد: چند بازی گل‌گهر را آنالیز کردیم، نقاط ضعف و قوت آنها را شناخته‌ایم و ان‌شاالله با توجه به این موارد بتوانیم استراتژی خوب و تاکتیک مناسبی برای بازی فردا ارائه دهیم و بتوانیم با تمرکز و تلاش بیشتر بازی فردا را برنده شویم و سه امتیاز را بگیریم.

مربی استقلال تصریح کرد: در حال حاضر گل‌گهر در رده چهارم جدول است و نیم‌نگاهی به کسب سهمیه دارد و به همین دلیل در نیم‌فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کرد و این تیم تقویت شد.

ماجدی یادآور شد: در بازی فردا هر دو تیم برای کسب پیروزی به زمین می‌روند، اما تیم استقلال همانطور که می‌دانید محکوم به برد است و ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. بازیکنان از بازی قبل هم‌قسم و همدل شدند تا ان‌شاالله بازی‌ها را یکی پس از دیگری با برد پشت سر بگذارند و دل هواداران را شاد کنند.

او تصریح کرد: خط دفاعی ما یک خط مستحکم است و هماهنگی لازم روز به روز بهتر می‌شود. ان‌شاالله فردا نیز خط دفاعی ما مقابل حملات گل‌گهر می‌ایستد و ان‌شاالله بتوانیم با نمایش خوب برنده شویم.

مربی استقلال در خصوص غایبان این تیم مقابل گل‌گهر گفت: وریا غفوری و رشید مظاهری یک آسیب دیدگی جزئی دارند که با تلاش کادر پزشکی برای بازی فردا آماده می‌شوند.

ماجدی با اشاره به تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: درباره هیئت مدیره صحبتی نمی‌کنم ولی امیدوارم هیئت مدیره با تدابیر خود آرامش را به استقلال برگرداند و ان‌شاالله بار سنگین از روی دوش سرمربی، کادر فنی و بازیکنان با تلاش هیئت مدیره مرتفع شود.

او درباره انتخاب زاهدی‌فر به‌عنوان داور بازی فردا گفت: از ایشان تقاضا داریم قضاوت عادلانه داشته باشند که اگر این اتفاق بیفتد، بازیکنان هم همکاری لازم را خواهند داشت.

مربی استقلال در پایان تاکید کرد: هفته بعد، هفته مبارزه با مواد مخدر است. امیدوارم شعار «نه به اعتیاد» تحقق پیدا کند و جوانان به سمت ورزش بروند و از مواد مخدر دوری کنند تا زندگی سالمی داشته باشند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7434

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.