مراغه‌چیان:‌ استقلال برنامه‌ای برای حمله کردن نداشت | آوای استقلال
6
نبود باقری به استقلال ضربه زد

مراغه‌چیان:‌ استقلال برنامه‌ای برای حمله کردن نداشت

  • کد خبر : 3881
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
مراغه‌چیان:‌ استقلال برنامه‌ای برای حمله کردن نداشت
تعویض‌های استقلال در این بازی خوب نبود و در ادامه هم باعث شد تیم گل دوم را هم بخورد. به نظر من بعد لیگ قهرمانان آسیا، برای بازیکنان استقلال ریکاوری خوبی انجام نشده است.

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در نیمه اول چون می‌دانست تیم حریف برای دفاع کردن می‌آید، توانست توپ و میدان را مدیریت کند اما برنامه‌اش برای گلزنی مشخص نبود و به نظر من استقلال در این بازی برنامه‌ریزی خاصی نداشت و بازیکنان خیلی سرگردان بودند.

به گزارش آوای استقلال، او ادامه داد: تعویض‌های استقلال در این بازی خوب نبود و در ادامه هم باعث شد تیم گل دوم را هم بخورد. به نظر من بعد لیگ قهرمانان آسیا، برای بازیکنان استقلال ریکاوری خوبی انجام نشده است.

این پیشکسوت استقلال با انتقاد حضور همزمان میلیچ و نادری در ترکیب استقلال خاطرنشان کرد: میلیچ و نادری به نظر من نباید با هم در زمین حضور داشته باشند چون هر دو یک کارایی مشخص دارند.

مراغه‌چیان تاکید کرد: بازی خوبی برای استقلال نبود و دفاع ذوب‌آهن خیلی فشرده و خوب بازی کرد و توانستند به پیروزی برسند. شاگردان فرهاد مجیدی برای حمله کردن در این بازی برنامه‌ای نداشتند.

این پیشکسوت درباره شکست استقلال پیش از داربی پایتخت گفت: داربی یک بازی جداگانه است و هر تیمی که انگیزه داشته باشد، می‌تواند پیروز میدان باشد. استقلال نفرات خوبی دارد و می‌تواند در داربی موفق باشد.  نبودن فرشید اسماعیلی در بازی مقابل ذوب‌آهن احساس شد و اگر او در بازی داربی حضور داشته باشد، استقلال به احتمال ۸۰ درصد می‌تواند عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3881

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.