مدیرعامل استقلال به من و عبدیان مثل عابربانک نگاه می‌کرد/مددی متوجه هر مذاکره‌ای می‌شد،ماجرا منتفی بود!/آقای مددی من نبودم استقلال چطور لایسنس حرفه‌ای می‌گرفت؟! | آوای استقلال
2
علی نامداری در گفت و گو اختصاصی با آوای استقلال:

مدیرعامل استقلال به من و عبدیان مثل عابربانک نگاه می‌کرد/مددی متوجه هر مذاکره‌ای می‌شد،ماجرا منتفی بود!/آقای مددی من نبودم استقلال چطور لایسنس حرفه‌ای می‌گرفت؟!

  • کد خبر : 7588
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
مدیرعامل استقلال به من و عبدیان مثل عابربانک نگاه می‌کرد/مددی متوجه هر مذاکره‌ای می‌شد،ماجرا منتفی بود!/آقای مددی من نبودم استقلال چطور لایسنس حرفه‌ای می‌گرفت؟!
من به صراحت می گویم هر قدم مثبتی قرار بود در جهت موفقیت استقلال برداشته شود به محض اینکه به مرحله نهایی می رسید توسط ایشان منتفی می شد مثال بارز آن ماجرای امین قاسمی نژاد

مشاور هئیت مدیره استقلال همزمان با تغییرات در ترکیب هئیت مدیره باشگاه استقلال از ادامه همکاری با این استقلال انصراف داد اما به گفته علی نامداری اگر وزارت ورزش اجازه می داد هئیت مدیره فعالیت قانونی خود را انجام دهد قطعا هیچ مشکلی پیش روی باشگاه رخ نمی داد بلکه استقلال یک فصل رویایی را تجربه می کرد.

متن گفت و گوی آوای استقلال با علی نامداری را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

*انگار پس از جدایی حجت نظری و مهدی عبدیان شما هم تصمیم به قطع همکاری با باشگاه استقلال گرفته اید؟

بالاخره آقای مددی و دیگر دوستان شایستگی بیشتری نسبت به ما داشتند به همین دلیل ترجیح دادم،ایشان و اعضای جدید هئیت مدیره از این به بعد کارها را جلو ببرند،تا روزی که ما بودیم، کارها را ما انجام می دادیم ولی آقای مددی به نام خودش سند می زد،حالا شاید ایشان مجبور شود یک قدم برای استقلال بردارد! تا ثابت شود مدیرعامل توانمندی است!

*یعنی اعتقاد دارید فعالیت هئیت مدیره و شما به نام مددی مصادره می شد؟

اعتقاد ندارم،بلکه این یک واقعیت محض است،آقای مددی تا روزی که ما در باشگاه بودیم قدمی برنداشت،باشگاه پول نداشت،من و آقای عبدیان منابع مالی را مهیا می کردیم اما در نهایت همه چیز به نام ایشان سند می خورد!ایشان شفاف بیاید بگوئید تا روزی که ما بودیم چقدر پول به تیم تزریق کرد،مگر می شود سند و مدرک وجود نداشته باشد؟!

* در طول این مدت اعتراضی به این روند نداشتید؟بالاخره اعضای هئیت مدیره در جریان کمک های شما بودند می توانستید مدیرعامل را موظف کنید حقیقت را اعلام کند؟

شما وقتی می توانید چنین توقعی داشته باشید که همه چیز طبق اصول پیش برود نه اینکه مدیرعامل اصلا پاسخگو نباشد،آقای مددی اصلا دوست نداشت نامی از کسی به میان بیاید،صرفا خودش را قبول داشت،البته چون من و هئیت مدیره به استقلال تعصب داشتیم هرگز به این مساله اصرار نداشتیم اما مشکل از جایی شروع شد که ما تبدیل شدیم به عابربانک،آقای مددی می خواست خودش تصمیم بگیرد و اجرا کند،من و عبدیان در نقش عابربانک کار کنیم،آقای نظری و آصفی هم در نقش ماشین امضا باشند،به همین دلیل اختلاف اوج گرفت،توقع ما غیر منطقی نبود اما مقاومت مددی دور از انتظار بود به همین دلیل اعضای هئیت مدیره صراحتا تصمیم به استعفا گرفتند!

*بر اساس قانون تجارت هئیت مدیره قدرت بیشتری برای اثرگذاری دارد،چرا برای برکناری مددی اقدام قانونی نشد؟بالاخره قانون چنین اختیاری را به هئیت مدیره داده بود؟

قانون وقتی اجرا می شود که رفتار غیرقانونی صورت نگیرد،مدیرعامل خودش را تافته جدا بافته می دانست،اصلا برای مددی اهمیتی نداشت هئیت مدیره چه تصمیمی بگیرند،مشکل از همین جا شروع شد! من به صراحت می گویم هر قدم مثبتی قرار بود در جهت موفقیت استقلال برداشته شود به محض اینکه به مرحله نهایی می رسید توسط ایشان منتفی می شد مثال بارز آن ماجرای امین قاسمی نژاد،قاسمی نژاد با استقلال تمام کرده بود اما به قدری از سوی مددی کارشکنی صورت گرفت که این اتفاق منتفی شد،درباره میلیچ و دیاباته نیز داستان به همین ترتیب بود،سنگ اندازی ها توسط مددی به قدری زیاد است که می توانیم ماه ها درباره آن صحبت کنیم.

*گفته می شود شما اعلام آمادگی کرده بودید که برای فصل نقل و انتقالات تمام ستاره های مورد نیاز سرمربی را به خدمت بگیرید،آیا این موضوع صحت دارد؟

صد در صد،البته این را بگوئیم که تمام این اتفاقات به دور از چشم مددی در حال انجام بود،چون اگر وی متوجه می شد!شک نداشتیم قاعده بازی را به هم می ریخت، کافی بود ایشان از مذاکره ما با یک بازیکن مطلع می شد دیگر مطمئن بودیم کار به نتیجه نخواهد رسید به همین دلیل خارج از باشگاه و بدون اطلاع احدی در این مدت مشغول مذاکره با گزینه های مورد نظر آقای مجیدی بودیم تا تیم خوبی برای فصل آینده مهیا کنیم ولی اجازه ندادند این اتفاقات رقم بخورد حالا انشالله آقای مددی به همراه دوستان جدید حتما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

بالاخره آقای ملکیان و دلفانی قطعا شایستگی بیشتری داشتند که به عنوان اعضای جدید هئیت مدیره انتخاب شدند!پس دیگر نباید نگران بود!

*آقای نامداری عدم ورود شما به هئیت مدیره استقلال به یکی از ابهامات بزرگ تبدیل شده بود،ماجرای عدم ورود شما به هئیت مدیره چه بود؟آیا استعلام شما برای ورود به هئیت مدیره منفی بود؟

از اول شرط من این بود که کنار استقلال باشم و نه عضویت در هئیت مدیره، ولی وقتی آقای زبده که انصافا و شرافتا یکی از دلسوزترین افراد استقلالی بود،نتوانست با مدیریت کنار بیاید و استعفا داد پیشنهاد عضویت در هئیت مدیره را به شرط کار تیمی پذیرفتم ولی متاسفانه عوامل خارج از باشگاه از قوی شدن استقلال ترسیدند و مصوبه هئیت مدیره را باطل کردند،با این شرایط باز هم بنده راضی بودم برای کمک به تیم مورد علاقه ام  همه اقدامات وهمراهی های لازم  را انجام بدهم ولی نخواستند چون این هیئت مدیره یکدست و هماهنگ کمک حال نیم بود، آقای آصفی با دانش و تجربه بسیار بالا و آقای نظری با درایت و آشنا به امور مدیریت  و آقای عبدیان با انگیزه خاص استقلالی، همه در کنار هم یک هدف داشتیم ولی اجازه ندادند این گروه به استقلال کمک کند.

*مخالف ورود شما به هئیت مدیره،مجموعه وزارت ورزش بود یا مدیرعامل؟بالاخره باید این موضوع را متوجه شده باشید؟

وزارت ورزش دوست نداشت این اتفاق رخ دهد،آنها اعتقاد به حمایت از مددی داشتند،به همین دلیل آنها زیر بار نرفتند،به همین خاطر این اتفاق رخ نداد،البته من مشکلی با این قضیه نداشتم چون هدف کمک به استقلال بود اما قطعا با وجود احمد مددی هیچ اتفاق مثبتی در بدنه استقلال رخ نخواهد داد.مددی خودش بهتر از هر کسی می داند اگر من نبودم قدم از قدم نمی توانست بردارد!

آن شب که برای مجوز حرفه ای یک ریال پول نداشت من مشکل استقلال را حل و فصل کردم اما حالا مدعی است که اتفاقات بزرگ را او رقم زده،پس با این تفاسیر حالا هم باید جوابگوی بازیکنان و کادر فنی باشد! آن شب که تیم را به هتل راه نمی دادند اگر من نبودم چه اتفاقی رخ می داد،من منتی ندارم برای عشقم به استقلال کمک کردم اما شهامت داشته باشند و بگویند چه کار مثبتی انجام دادند؟!
آقای مددی بیا توضیح بده کدام قدم مثبت را برداشتی؟ که ما بابت آن از شما تشکر کنیم!

*وضعیت استقلال نگران کننده است تا حدی که هیچ یک از هواداران آرامش خاطر ندارند،تصور می کنید با این فرایند امیدی به کسب موفقیت تیم باشد؟

قطعا با وجود فرهاد مجیدی این اتفاق رخ خواهد داد،اما به نظر شما با این مدیریت مجیدی می تواند با آرامش به کار خود ادامه دهد؟ فرهاد مجیدی عضو خانواده بزرگ استقلال است و برای موفقیت این تیم هر کاری می کند اما ساختار باشگاه،مدیریت چه می شود؟نقش آنها چیست؟مدیرعامل فقط برای عکس یادگاری گرفتن که نیست،مدیرعامل باید درآمد داشته باشد،نه اینکه بله قربان گو یک جریان پشت پرده باشد؟واقعا با وجود چنین مدیرعاملی به نظر شما باید سرمربی و هوادار آرام باشند؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7588

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.