مددی در آستانه استیضاح؛از کجا دستور می گیری؟! | آوای استقلال
1
گزارش اختصاصی آوای استقلال از عصبانیت شدید هئیت مدیره

مددی در آستانه استیضاح؛از کجا دستور می گیری؟!

  • کد خبر : 3158
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۳۳
مددی در آستانه استیضاح؛از کجا دستور می گیری؟!
آقای مددی باید جوابگوی تصمیم غیر منطقی خود باشد،تضعیف کادر فنی به هیچ وجه مورد تائید هئیت مدیره نبوده و نیست!

همزمان با بازگشت کاروان استقلال از عربستان،شایعه جدایی فراز کمالوند از کادر فنی استقلال دوباره رنگ و بوی جدی به خود گرفت اما مقامات ارشد باشگاه استقلال در فرودگاه پس از گفت و گو سرپایی با فرهاد مجیدی تاکید کردند اجازه جدایی به کمالوند را نخواهند داد.

حتی علی نامداری و مهدی عبدیان در حاشیه بازگشت تیم به این جمع بندی رسیدند در تماس با سایر اعضای هئیت مدیره حفظ فراز کمالوند را به عنوان یک دستور کار به مدیرعامل ابلاغ کنند،با این حال شایعات به شکل جدی در این رابطه دست به دست می چرخید تا اینکه یکی از اعضای هئیت مدیره در پاسخ به یکی از هواداران نوشت:جدایی کمالوند کذب محض است.

اما برخلاف این تکذیب، خبر جدایی فراز کمالوند در رسانه های رسمی تائید شد تا شوک بزرگی به هواداران باشگاه استقلال وارد شود.

طبیعی بود با اعلام این خبر هواداران استقلال به شدت نسبت به وقوع آن واکنش منفی نشان دهند،در کنار عصبانیت هواداران،اعضای هئیت مدیره نیز از این موضوع غافلگیر شدند چون هیچ یک از آنها در جریان این اتفاق نبودند،به همین دلیل آنها قصد دارند ظرف ۲۴ ساعت آینده مددی را به واسطه این اتفاق توبیخ کنند و ممکن است آقای مدیر عامل بابت این کار استیضاح شود.

یک مقام آگاه در این رابطه به آوای استقلال گفت:آقای مددی باید به اعضای هئیت مدیره توضیح دهد با اجازه چه کسی و کدام مجوز با این انتقال موافقت کرده،طبیعی است که اینجا کسی از حقوق باشگاه استقلال رعایت نشده!مگر غیر از این است که مدیرعامل باید در خصوص مساله به این مهمی از حق استقلال دفاع کند اما دیدیم که چنین اتفاقی رخ نداد.

وی که تمایلی به ذکر نامش نداشت، در ادامه توضیح داد: آقای مددی باید جوابگوی تصمیم غیر منطقی خود باشد،تضعیف کادر فنی به هیچ وجه مورد تائید هئیت مدیره نبوده و نیست،حالا دوستان در هئیت مدیره و هواداران باشگاه علاقمندند بدانند آقای مددی از کدام مرجع بیرونی برای جدایی فراز کمالوند اجازه گرفته تا این انتقال عملی شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3158

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.