مدافع الشرطه: نتایج قبلی را در بازی‌های برگشت جبران می‌کنیم | آوای استقلال
3

مدافع الشرطه: نتایج قبلی را در بازی‌های برگشت جبران می‌کنیم

  • کد خبر : 2049
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
مدافع الشرطه: نتایج قبلی را در بازی‌های برگشت جبران می‌کنیم
هیچ کس از عملکرد ما در لیگ قهرمانان راضی نیست، اما می‌خواهیم بازی‌های دور رفت را جبران کنیم و از اعتبار الشرطه دفاع کنیم.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال الشرطه عراق مدعی است بدشانسی و برخی اتفاقات موجب کسب نتایج ضعیف این تیم در دور رفت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شده علاء مهاوی مدافع تیم فوتبال الشرطه عراق پس از ناکامی این تیم در کسب امتیاز از بازی‌های دور رفت لیگ قهرمانان و در آستانه آغاز دیدارهای دور برگشت گفت: ما باید در عملکردی که داشتیم بازنگری کنیم،  چرا که می‌دانیم سه شکست در حد نام و شان الشرطه نیست و باید برای کسب نتایج مناسب تلاش کنیم.

مهاوی اضافه کرد: نتایج به خوبی نشان می‌دهد که عملکرد خوبی نداشتیم، اما حقیقت این است که برخی اتفاقات و بدشانسی هم در این نتایج تاثیرگذار بود. ما آسان‌ترین فرصت‌ها را در بازی مقابل الاهلی از دست دادیم و اخراج زودهنگام یکی از بازیکنان هم در مسابقه برابر استقلال تاثیرگذار بود و خیلی زود ده نفره شدیم.

وی در پایان گفت: هیچ کس از عملکرد ما در لیگ قهرمانان راضی نیست، اما می‌خواهیم بازی‌های دور رفت را جبران کنیم و از اعتبار الشرطه دفاع کنیم.

گفتنی است الشرطه در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بدون امتیاز در آخرین رتبه جدول قرار دارد و ضعیف ترین عملکرد را بین ۲۰ تیم منطقه غرب قاره به نام خودش ثبت کرده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2049

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.