مدافع اخراجی تا یازدهم اردیبهشت تنها تمرین می کند | آوای استقلال
5

مدافع اخراجی تا یازدهم اردیبهشت تنها تمرین می کند

  • کد خبر : 1495
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
مدافع اخراجی تا یازدهم اردیبهشت تنها تمرین می کند
دانشگر هم در روزهایی که مجیدی او را کنار گذاشته در تهران تمرین انفرادی می‌کند. 
 محمد دانشگر همچنان مورد غضب فرهاد مجیدی است و همین موضوع باعث شد تا او در تهران بماند و این روزها به صورت انفرادی تمرین کند.
 قبل از سفر استقلالی‌ها به عربستان جلسه‌ای برگزار شد و تصمیم گرفتند در نهایت محمد دانشگر را ببخشند اما در شرایطی که تصور می‌شد این بازیکن با استقلالی‌ها راهی عربستان می‌شود، فرهاد مجیدی او را از لیست استقلال خط زد تا این بازیکن در تهران بماند.
نکته اینجا است که دوست دانشگر یعنی فرشید اسماعیلی در نخستین بازی استقلال مقابل الاهلی عربستان نخستین گل استقلال را به ثمر رساند و بعد از به ثمر رسیدن گل پیراهن دانشگر را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد تا به این نحو از دوست خود حمایت کرده باشد. به نظر می‌رسید بعد از بازی مجیدی نسبت به کار این بازیکن واکنش نشان دهد اما فرهاد سکوت اختیار کرد و هیچ واکنشی نشان نداد.
مجیدی نشان داده که میانه خوبی با دانشگر ندارد. پیش از این هم در چندین نوبت فرهاد این بازیکن را از استقلال اخراج کرده بود. البته تا حدود زیادی می‌توان به مجیدی در این خصوص حق داد، چرا که دانشگر در استقلال حاشیه زیادی دارد و دائماً برای این تیم حاشیه درست می‌کند اما کارشناسان فوتبال با چنین تنبیهاتی کلاً موافق نیستند و معتقدند چون باشگاه بابت بازیکن هزینه می‌کند باید مربی از بازیکن خاطی استفاده کند اما باشگاه بازیکن خاطی را جریمه مالی کند تا دیگر هوس حاشیه درست کردن به سرش نزند ولی تاکنون مجیدی رغبتی به چنین تنبیهی نشان نداده و علاقه‌ای به استفاده از دانشگر ندارد.
دانشگر هم در روزهایی که مجیدی او را کنار گذاشته در تهران تمرین انفرادی می‌کند.
البته در ابتدا این بازیکن امیدوار بود که کادرفنی بخواهد او در ادامه کار به عربستان برود اما فرهاد در این ارتباط هم رغبتی از خودش نشان نداده است. به نظر می‌رسد دانشگر تا زمانی که استقلالی‌ها به تهران برمی‌گردند باید خودش به صورت انفرادی تمرین کند.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1495

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.