ماموریت ویژه فرهاد به وریا در شب نفسگیر | آوای استقلال
2

ماموریت ویژه فرهاد به وریا در شب نفسگیر

  • کد خبر : 2290
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۲۹
ماموریت ویژه فرهاد به وریا در شب نفسگیر
مجیدی امیدوار است که کاپیتان تیمش شب خوبی را در جدال با مهره‌های هجومی الدحیل به خصوص ادمیلیون جونیور داشته باشد.

حضور وریا غفوری در ترکیب ثابت استقلال برای بازی برگشت مقابل الدحیل یکی از تغییرات قابل پیش‌بینی فرهاد مجیدی برای دیداری است که از دقایقی دیگر شروع خواهد شد.

مجیدی برای دیدار برگشت با الدحیل از محمد نادری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و وریا غفوری در خط دفاع استفاده کرده است تا ترکیب دفاعی استقلال همچون بازی نخست آبی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ برابر الاهلی عربستان باشد که با نتیجه ۲-۵ به سود استقلال به پایان رسید.

مجیدی در بازی سوم استقلال برابر الدحیل قطر وریا غفوری کاپیتان استقلال را از ترکیب اصلی خارج کرد و سید احمد موسوی را در دفاع راست به میدان فرستاد. موسوی در دقایق ابتدایی شروع خوبی داشت و با نفوذ و یک ارسال دقیق پایه گذار گل اول استقلال شد اما به اعتقاد کارشناسان بهتر بود مجیدی جلوی تیم قطری به ترکیب دفاعی تیمش دست نمی‌زد زیرا استقلال بعد از به ثمر رساندن گل اول در حفظ نتیجه ناموفق بود و الدحیل موفق شد چهار بار رشید مظاهری را مغلوب کند.

با بازگشت غفوری به ترکیب اصلی استقلال، مجیدی امیدوار است که کاپیتان تیمش شب خوبی را در جدال با مهره‌های هجومی الدحیل به خصوص ادمیلیون جونیور داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2290

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.