ماجرای درگیری‌های پایانی دربی و کارت قرمز | آوای استقلال
2

ماجرای درگیری‌های پایانی دربی و کارت قرمز

  • کد خبر : 4378
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
ماجرای درگیری‌های پایانی دربی و کارت قرمز
مدافع چپ پای پرسپولیس با حضور در ماجرای درگیری دقایق پایانی بازی، این بازی را با کارت قرمز به پایان رساند.

فرشاد فرجی، مدافع شمالی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سرخپوشان اضافه شد، تنها دقایقی کوتاه در دربی فرصت بازی به دست آورد و با اخراج در این جدال کار را به پایان رساند. فرجی که در ابتدای نیمه دوم به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد و در پست دفاع راست به میدان رفت، با حضوری پررنگ در درگیری از سوی اکبریان با کارت قرمز مواجه شد.

سیامک نعمتی بعد از تشدید درد در ناحیه کتف که از دیدار برابر سپاهان برای او به جا مانده بود، جای خود را به فرشاد فرجی داد. این در حالی بود که به نظر می‌رسید یحیی گل محمدی در این بازی پرتنش و حساس از مهدی شیری به عنوان مدافع راست باتجربه و تخصصی خود سود ببرد. با این حال فرجی بعد از درگیری لفظی که با خطای محمد نادری استارت خورده بود، با حضور در صحنه و درگیری با بهزاد غلامپور کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید تا پرسپولیس در ثانیه های پایانی با یک یار کمتر به کار ادامه دهد.

فرجی که به هواخواهی از هم‌تیمی خود وارد ماجرای درگیری شده بود، بعد از اینکه با حضور غیرمنتظره بهزاد غلامپور به زمین مواجه شد و توسط مربی گلرهای استقلال هل داده شد، با حرکتی متقابل با غلامپور در ادامه با وی درگیر شد. بعد از فروکش کردن درگیری، اکبریان به سراغ مدافع سرخ‌ها رفت و در حالیکه علی شجاعی به شدت به دنبال این بود تا او را از تصمیمی که با دست بردن به جیب و نمایش کارت قرمز همراه بود، منصرف کند. با این حال داور بازی به فرجی کارت قرمز داد و در ادامه نیز به سمت نیمکت استقلال رفت و غلامپور را هم با کارت قرمز مواجه کرد و به سیداحمد موسوی نیز که وارد زمین شده بود، کارت زرد داد تا به این شکل درگیری را پایان دهد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4378

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.