قوانین سختگیرانه مجیدی در جده | آوای استقلال
2
از ممنوعیت مصاحبه تا خوابیدن سروقت

قوانین سختگیرانه مجیدی در جده

  • کد خبر : 1385
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
قوانین سختگیرانه مجیدی در جده
مجیدی از عکاس باشگاه استقلال هم خواسته عکس‌های محدودی را روی کانال رسمی این باشگاه منتشر کند.
فرهاد مجیدی قوانین سختگیرانه‌ای در شهر جده اعمال کرده و به بازیکنان اجازه مصاحبه نمی‌دهد. حتی مسئولان بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال هم شرایط عجیبی را تجربه می‌کنند و مجیدی از آنها خواسته به جهت آنکه اخبار از درون تیم بیرون نرود آنها نیز با محدودیت‌های خاصی وظایف خود را انجام دهند.
مجیدی از عکاس باشگاه استقلال هم خواسته عکس‌های محدودی را روی کانال رسمی این باشگاه منتشر کند.
دلیل این کار مجیدی دور کردن رسانه‌ها از مجموعه استقلال است تا شاید خبری از دل تیم بیرون نرود و او و بازیکنان بتوانند با آرامش بیشتری به برنامه‌ریزی برای حضور مقتدرانه‌تر در بازی‌های آتی بپردازند. مجیدی البته این قوانین سختگیرانه را از تهران کلید زده بود و اجازه نمی‌داد بازیکنان با رسانه‌‌ها گفت و گو کنند. تنها جایی که بازیکنان اجازه گفت وگو با خبرنگاران را دارند، در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی است که طبق قوانین نیز این کار باید بدون کم و کاست انجام شود.
در این میان باید به قوانینی که مجیدی برای ساعات خواب و بیداری بازیکنان نیز در نظر گرفته اشاره داشت. سرمربی استقلال در جریان اردوی جده از بازیکنان خواسته رأس ساعت ۱۰ شب در هتل به خواب بروند و صبح زود نیز از خواب بلند شوند و در سالن صبحانه‌خوری حاضر شوند. هرچند که بعد از بازی‌ها به جهت آنکه در ساعات پایانی شب انجام می‌شود عملاً امکان حضور زودهنگام برای صرف صبحانه نیست اما سرمربی استقلال از شاگردانش خواسته در روزهایی که مسابقه نیست این قانون را رعایت کنند.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1385

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.