قایدی کاپیتان استقلال در بازی ذوب‌آهن | آوای استقلال
3

قایدی کاپیتان استقلال در بازی ذوب‌آهن

  • کد خبر : 3667
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
قایدی کاپیتان استقلال در بازی ذوب‌آهن
ر غیاب سه کاپیتان اول استقلال مقابل سبزپوشان اصفهانی، به احتمال فراوان قایدی برای اولین‌بار از ابتدا سرگروه ترکیب آبی‌های پایتخت خواهد بود.

وریا غفوری و فرشید اسماعیلی جدال امشب استقلال مقابل ذوب‌آهن را از دست داده‌اند، این خبر رسمی و قطعی است که صالح مصطفوی دستیار مجیدی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی روی آن صحه گذاشت تا تکلیف دو کاپیتان اول استقلال این‌چنین مشخص شود و آبی‌ها بدون دو مهره کلیدی خود به مصاف حریف سخت‌کوش اصفهانی بروند.

در غیاب غفوری و اسماعیلی، حسین حسینی دیگر گزینه کاپیتانی استقلال است که با توجه به عملکرد درخشان رشید مظاهری هفته‌هاست روی نیمکت حضور دارد و بعید است مقابل ذوب‌آهن هم بازی کند تا نوبت به کاپیتانی چهارمین آبی‌پوش باتجربه برسد و او کسی نیست جز مهدی قایدی.

باشوی کوچک استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دقایقی تجربه کاپیتانی دارد اما این‌که از ابتدا بخواهد به عنوان کاپیتان وارد میدان مسابقه شود، تجربه جدیدی است که احتمالا او امشب با اعتماد فرهاد مجیدی به دست خواهد آورد؛ قایدی که تنها ۲۲ سال سن دارد، در ۸۸ مسابقه برای آبی‌ها در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به میدان رفته و حالا در چهارمین فصل حضورش در آبی‌پوشان فرصت کاپیتانی را به دست آورده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3667

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.