قانون درست فرهاد مجیدی را خراب نکنیم | آوای استقلال
3
هرکس باید سر کار خودش باشد

قانون درست فرهاد مجیدی را خراب نکنیم

  • کد خبر : 26010
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
قانون درست فرهاد مجیدی را خراب نکنیم
فرهاد مجیدی فصل گذشته برای اولین بار استقلال را خودش بست و به همین خاطر جدا از بحث یارگیری، قوانین دیگری را هم داخل تیم استوار کرد که در نهایت کمک شایان توجهی برای فتح مقتدرانه لیگ برتر شدند.

به گزارش آوای استقلال، مجیدی تا آخرین روزی که سرمربی استقلال بود روی اجرای دقیق این قواعد و جلو رفتن بر اساس تدابیر اتخاذ شده تاکید داشت و حالا کاملاً مشخص می‌شود که چقدر درست فکر میکرد چون مسائلی که او بر اجرای آنها اصرار داشت در نهایت لطف بزرگی به استقلال کرد.

جدا شدن مدیران از مسائل فنی

فرهاد در همان روزهای نخست فصل قبل وقتی با آجرلو ملاقات کرد و وقتی قرار شد قراردادش تمدید شود شرایط ویژه ای را مطرح کرد که البته درست هم بود. او اصرار داشت مسائل فنی باید توسط سرمربی حل و فصل شود و امور مدیریتی در حیطه اختیارات مدیران باشد بنابراین دخالت نکردن هر کدام از افراد در کار یکدیگر موجب افزایش بازدهی و کارایی استقلال می شد اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و همه دیدند استقلال چگونه بدون حتی یک شکست قهرمانی در فصل گذشته را جشن گرفت اتفاقی که می تواند در فصل آینده هم تکرار شود.

حریم سرمربی

مجیدی دیگر در استقلال نیست اما قرار نیست رسم خوبی که در این تیم بنا کرد پس از جدایی اش به فنا برود. استقلال فصل گذشته در حالی که قهرمان شد که خبری از حضور مستمر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در سر تمرین و داخل اردو ها نبود این به آن معنا نیست که طرفین رابطه خوبی با هم نداشتند بلکه اتفاقاً به خاطر تفکیک درست وظایف چنین کاری را می کردند. مدیران می دانستند پیگیری امور مدیریتی در داخل باشگاه امکانپذیر است و کادر فنی هم باور داشت که تمام حواس خود را باید معطوف به مستطیل سبز بکند خود. فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو هم با هم در ارتباط بودند و سایر امور مرتبط با تیم و باشگاه نیز توسط بیژن طاهری هماهنگ می شد به همین خاطر دیگر دلیلی نداشت هیئت مدیره و مدیرعامل مرتب سر تمرین بیایند یا به اردو بروند. میزان پرداختی ها هم کاملا مشخص بود و سر وقت پرداخت شد به همین خاطر در فصل پیش رو هم باید همین قاعده جلو برود و حریم سرمربی حفظ شود. آجرلو باید از همین حالا به هیئت مدیره اعلام کند لازم نیست مرتب سر تمرین یا داخل اردو ها باشند بلکه برای نشان دادن به کارایی خود بهتر است مشکلات مدیریتی و مالی تیم را بیرون از اردو و خارج از حریم ایکه متعلق به سرمربی است ،مرتفع کنند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26010

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.