فنایی:پنالتی برای الدحیل اشتباه فاحش داور بود | آوای استقلال
0

فنایی:پنالتی برای الدحیل اشتباه فاحش داور بود

  • کد خبر : 2352
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۳:۱۷
فنایی:پنالتی برای الدحیل اشتباه فاحش داور بود
محمد فنایی به انتقاد از قضاوت داور دیدار استقلال و الدحیل پرداخته است.

محمد فنایی گفت: پنالتی اعلام شده برای استقلال به این دلیل که بازیکن این تیم جلوتر از بازیکن الدحیل بود، در برخورد به وجود آمده و سرنگونی بازیکن استقلال، داور بازیکن مدافع را مقصر دانست و پنالتی به درستی گرفته شد

محمد فنایی به انتقاد از قضاوت داور دیدار استقلال و الدحیل پرداخته است.

به گزارش طرفداری، محمد فنایی درباره قضاوت داور سنگاپوری دیدار استقلال – الدحیل گفت:این داور سنگاپوری داور خیلی قدرتمندی نیست و در مدیریت بازی‌های بزرگ ناتوان است. در صحنه‌های نیمه اول سعی کرد کنترل بازی را در دست بگیرد، چرا که بازی دور رفت و نتیجه آن بازی را حساس کرده بود.

فنایی افزود:پنالتی اعلام شده برای استقلال به این دلیل که بازیکن این تیم جلوتر از بازیکن الدحیل بود، در برخورد به وجود آمده و سرنگونی بازیکن استقلال، داور بازیکن مدافع را مقصر دانست و پنالتی به درستی گرفته شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت:پنالتی الدحیل هم اشتباه فاحش داور بود، چون اول بازیکن مهاجم بود که پای خود را بالا آورد و یک کار خطرناک روی وریا غفوری انجام شد. انگار داور آمادگی داشت برای الدحیل پنالتی بگیرد و می‌توانست پنالتی نگیرد یا حتی خطای مهاجم الدحیل را بگیرد. او با بالا آوردن پای خود کار خطرناک کرد و وریا غفوری به زیر پای او زد.

فنایی همچنین درباره اتفاقات نیمه دوم گفت:نیمه دوم بازی به خشونت کشید و تعداد کارت‌ها زیاد شد. مهدی قایدی در دقیقه ۵۷ حمله موثر حریف را گرفت که کارت زرد گرفت و این کارت درست بود. همچنین میلیچ باید خوشحال باشد که داور دقیقه ۶۲ به او اخطار نداد و اخطار دقیقه ۶۴ شجاعیان هم درست بود. اخطار شماره ۱۴ و شماره پنج الدحیل هم کاملا درست بود و پنج اخطاری در یک نیمه به نظرم زیاد بود که داور سعی کرد بازی را در نیمه دوم با اخطارها کنترل کند.

فنایی همچنین درباره کمک داوران بازی و پرچم‌هایی که زده شد، گفت:کار کمک داورها بسیار خوب بود و تمام آفسایدهایی که اعلام کردند، به درستی گرفته شد و به خوبی به داور کمک کردند.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان همچنین گفت:باید اشاره کنم، اتفاقات لیگ ما در لیگ قهرمانان آسیا هم اتفاق می‌افتد و اعتراض‌ها زیاد است. چرا فرهاد مجیدی باید برای این بازی حساس دو اخطاره شود، در حالی که باید به تیمش کمک می‌کرد. او باید جو تیمش را آرام کند، اما با اعتراض‌ها حتی نتوانست در این بازی کنار تیمش باشد. این تفکر برگرفته از لیگ ماست و مربیان نباید تصور کنند این اعتراض‌ها در لیگ قهرمانان آسیا هم تاثیری دارد و باید حرفه‌ای‌تر رفتار کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2352

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.