فضاسازی و حاشیه سازی با نام استراماچونی برای استقلال | آوای استقلال
1

فضاسازی و حاشیه سازی با نام استراماچونی برای استقلال

  • کد خبر : 2411
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
فضاسازی و حاشیه سازی با نام استراماچونی برای استقلال
امروز خبرهایی در مورد رای پرونده استراماچونی در رسانه ها منتشر شد که این خبر در واقع مربوط به آبان ماه سال گذشته بوده و تازگی ای ندارد...

امروز خبرهایی در مورد رای پرونده استراماچونی در رسانه ها منتشر شد که این خبر در واقع مربوط به آبان ماه سال گذشته بوده و تازگی ای ندارد…

اصل رای فیفا در مورد پرونده استراماچونی متعلق به آبان ماه سال گذشته است و در واقع چیزی که برای آبی ها تازگی دارد، گراندز رای است که  ۱۰ روز قبل به باشگاه استقلال رسید اما در این بین موضع مدیران باشگاه عجیب است.

هفته گذشته متن کامل گراندز پرونده استراماچونی به دست باشگاه استقلالی ها رسیده و آن ها ۲۱ روز فرصت دارند با مطالعه گراندز در صورت اعتراض پرونده را به CAS بفرستند.

در این بین مدیران استقلال فضاسازی عجیبی در مورد این پرونده در رسانه ها به وجود آورده اند و مدعی اند برای فرستادن پرونده به دادگاه عالی ورزش باید ۳۰۰ هزار فرانک سوییس هزینه کنند. اما واقعیت چیز دیگری را به ما می گوید و مراحل ارسال یک پرونده به دادگاه CAS به شرح زیر است:

۱٫ ابتدا باید هزار فرانک سوییس برای باطل کردن تمبر بپردازند که حکم همان ثبت شکایت را دارد و این هزار فرانک برای ثبت شکایت یا دادخواست اولیه هزینه می شود.

۲٫ در گام بعدیوکیل باشگاه باید لایحه یا دادخواستی برای دادگاه عالی ورزش ارسال کند.

۳٫ در پایان هم باشگاه باید مبلغی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار فرانک سوییس برای قاضی های پرونده هزینه کند. این هزینه به تعداد قاضی و تعداد ساعتی که قاضی برای مطالعه پرونده وقت می گذارد، بستگی دارد. البته این هزینه برای طرفین است و با توجه به این که استرا برنده پرونده است بعید است در این زمینه هزینه ای کند و باشگاه باید سهم استرا را هم برای دادرسی بپردازد.

برای هزینه دادرسی پرونده، خبری از ۳۰۰ هزار فرانک سوییس نیست و در این بین یا مدیران استقلال این ۳۰ هزار فرانک سوییس را برای دادرسی پرونده ندارد و یا به دنبال اهداف دیگری در این پرونده هستند. چرا که خود استقلالی ها مدعی هستند اسنادی در دست دارند که اثبات می کند استرا به دنبال جدایی از استقلل پس از پایان فصل اول بوده است اما با این اسناد به دنبال توافق هستند و این در حالی است که استقلالی ها اگر این اسناد را در دست داشته باشند دست بالاتر را در دادگاه CAS  دارند و احتمال پیروزی آن ها زیاد است.

البته سابقه داشته که باشگاه استقلال در پرونده بویان نایدنف که زمان مدیریت احمد سعادتمند به جریان افتاد، پول باطل کردن تمبر و ثبت شکایت را داده اما برای مراحل بعدی هزینه دادرسی را نداده و حکم پرونده به جریان افتاده است.

باید از مدیران استقلال که امروز به صورت غیر رسمی و در مکالمه با خبرنگاران رسانه های مختلف تاکید به هزینه ۳۰۰ هزار فرانکی شکایت به دادگاه عالی ورزش دارند از این فضاسازی دنبال چه هدفی هستند؟ البته آنها دیر یا زود، کم یا زیاد باید طلب استراماچونی را بدهند اما ده برابر جلوه دادن هزینه شکایت به CAS، عجیب است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2411

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.