فصل خداحافظی با مددی نزدیک است! | آوای استقلال
2
وقتی مدیرعامل استقلال حتی یک موافق هم ندارد؛

فصل خداحافظی با مددی نزدیک است!

  • کد خبر : 6671
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
فصل خداحافظی با مددی نزدیک است!
در حالی که فرهاد مجیدی باید همه تمرکزش را روی آماده ساختن تیم برای ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی و دیدار با پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی کند درگیر مشکلات مالی و مدیریتی است که هیچ کسی هم در باشگاه پاسخگوی آن نیست.

به گزارش آوای استقلال، این روزها باشگاه استقلال کانون اخبار و شایعات زیادی است و در حالی که فرهاد مجیدی باید همه تمرکزش را روی آماده ساختن تیم برای ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی و دیدار با پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی کند درگیر مشکلات مالی و مدیریتی است که هیچ کسی هم در باشگاه پاسخگوی آن نیست.

در چند روز گذشته اخبار زیادی درباره اختلاف نظر اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه مطرح شده و حتی کار به استعفای دسته‌جمعی هیئت‌مدیره کشیده که البته با مخالفت وزیر ورزش و تاکید او به ادامه فعالیت مددی در باشگاه استقلال مواجه شد. پس از مخالفت وزیر با استعفای اعضای هیئت‌مدیره، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم چند پست و استوری منتشر کرد و بی‌پرده با هواداران سخن گفت تا مشخص شود که چه گسستی بین مدیریت باشگاه و کادرفنی و دیگر عوامل تیم وجود دارد و در چنین شرایطی انتظار موفقیت از آبی‌ها غیرمنطقی است.

باشگاه استقلال در حالی درگیر اختلاف نظر در سطح مدیریتی شده که ماه‌هاست از کوچک و بزرگ این باشگاه از مدیریت مددی گلایه دارند و اوج انتقادها هم به این مدیر در نقل‌وانتقالات بود که حتی نتوانست به موقع پنجره بسته نقل‌وانتقالات استقلال را بابت بدهی به بودوروف، بازیکن بلغارستانی باز کند و در جذب تنها گزینه لیست خرید مجیدی که قاسمی‌نژاد بود ناکام ماند. پس از آن هم مددی به جای حل مشکلات مالی فقط به فکر کسر قرارداد بازیکنان تیم برای کاهش دستمزد آن‌ها به خاطر فشار نهادهای نظارتی بود که همین مسئله باعث دلخوری شدید عوامل تیم شد.

عدم مذاکره با بازیکنان قراردادتمام و بی‌نتیجه ماندن مذاکره با هرویه میلیچ، بازیکن کروات برای تمدید قرارداد او، سفر بی‌مورد و پرهزینه‌اش به عربستان برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و جریمه باشگاه به خاطر عدم همراهی افسر امنیتی با کاروان آبی‌ها در جده از دیگر مواردی است که باعث شده مددی در سمت مدیرعامل استقلال نمره منفی بگیرد و مردود شود و هواداران با هشتگ برکناری و استعفای مددی خواهان حذف او از مجموعه استقلال شوند.

با وجود این حجم از سوءمدیریت و نارضایتی مجموعه تیم و هواداران از مددی، وزیر ورزش و معاون او به شدت حامی مددی هستند و بعید است تا پایان دولت دوازدهم مدیریت استقلال تغییر کند. اگر چنین شود به احتمال زیاد استقلال با مدل مدیریت مددی بحران‌های بزرگتری را تجربه خواهد کرد و از همین حالا قابل پیش‌بینی است که آبی‌ها بازنده بزرگ نقل‌وانتقالات خواهند بود!

قرارداد چند بازیکن اصلی استقلال در پایان فصل تمام می‌شود که از جمله آن‌ها شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی است که قراردادش ۹ تیر به پایان می‌رسد اما باشگاه حتی هنوز نتوانسته مجوز بازگشت او از فرانسه به تهران را بگیرد چه برسد به اینکه با این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش برای تمدید قرارداد مذاکره کنند.

در مورد میلیچ و سایر بازیکنان هم به دلیل عدم پرداخت مطالبات آن‌ها کسی حاضر به مذاکره تا زمان تسویه‌حساب نیست و این مسئله قطعا کار مجیدی را برای ادامه فعالیت در استقلال با توجه به انتظار بالای هواداران از او برای کسب قهرمانی و ستاره در ایران و آسیا دشوار و شاید حتی غیرممکن خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6671

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.