فریبا:استقلال می تواند برای همه تیمها خطرناک ظاهر شود | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2

فریبا:استقلال می تواند برای همه تیمها خطرناک ظاهر شود

  • کد خبر : 1463
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
فریبا:استقلال می تواند برای همه تیمها خطرناک ظاهر شود
بهتاش فریبا در خصوص پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراق صحبت هایی را انجام داده است.

بهتش فریبا گفت: بازی خوبی از سوی استقلال انجام شد. خوشبختانه بعد از چند سال موفق شد الشرطه را شکست بدهد و این اتفاق رخ داد

 

بهتاش فریبا در خصوص پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراق صحبت هایی را انجام داده است.بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال و الشرطه عراق گفت:بازی خوبی از سوی استقلال انجام شد. خوشبختانه بعد از چند سال موفق شد الشرطه را شکست بدهد و این اتفاق رخ داد. البته در این بازی فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد نشد چون حریف خیلی زود ۱۰ نفره شد.

فریبا افزود:استقلال در گردش توپ خوب عمل کرد و جنگ‌های ریگی در میانه زمین فرصت را برای اسماعیلی و رضاوند فراهم می‌کرد که بازیسازی کنند. این خیلی خوب است که استقلال از هر دو جناح خوب حمله می‌کند و همین باعث شد در بازی با الشرطه گره مسابقه زود باز شود.

پیشکسوت استقلال با اشاره به نقش دیاباته در بازی شب گذشته گفت:دیاباته نباید از دروازه حریفان خیلی دور باشد و دیدید که شب گذشته هرگاه توپ را گرفت، خوب چرخید و ضربه زد. او یک گل زد و یک فرصت خیلی خوب دیگر هم داشت و می‌توانست گل دیگری هم بزند. خوشبختانه اسماعیلی و رضاوند در بهترین فرم خود فرصت را برای خود و مهاجمان فراهم کردند که این موضوع به برتری استقلال کمک زیادی کرد.

فریبا با اشاره به دیدار استقلال و الدحیل قطر گفت:چون بازی‌های الدحیل را ندیدم، مجبور هستم در مورد استقلال صحبت کنم. آنها ۴ امتیاز دارند و استقلال را تعقیب می‌کنند اما استقلال در شرایط روحی وضعیتی پیدا کرده که راحت به رقبا امتیاز نمی‌دهد. آن بازی هم خیلی سخت است چون الدحیل همین تیم الشرطه را ۱۱ نفره شکست داد. استقلال در ۲ بازی در آسیا ۸ گل زده و این خیلی موضوع مهم و اتفاق خوبی است. به نظر من اگر ۳ امتیاز بازی با الدحیل را استقلال بگیرد صعودش از این مرحله تقریبا قطعی می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1463

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها