فرهاد مجیدی به دنبال جاسوس استقلال! | آوای استقلال
2

فرهاد مجیدی به دنبال جاسوس استقلال!

  • کد خبر : 3595
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
فرهاد مجیدی به دنبال جاسوس استقلال!
به دستور فرهاد مجیدی کلیه افراد رسانه‌ای، عکاس و فیلمبردار و حتی افسر امنیتی باشگاه از گروه تیمی استقلال حذف شدند!

سرمربی استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی کسب و به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد پس از این موفقیت هم اجازه مصاحبه کردن به بازیکنانش نداد.

به دستور فرهاد مجیدی فعالیت بازیکنان استقلال در فضای مجازی نیز محدود شد تا حاشیه جدیدی برای این تیم به وجود نیاید اما نکته عجیب حساسیت فرهاد مجیدی روی اخباری است که در سایت‌های خبری یا فضای مجازی از درون باشگاه استقلال منتشر می‌شود.

از آنجایی که استقلال و همین طور پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار محسوب می‌شوند بنابراین طبیعی است اخبار مختلف و متنوعی از درون آن دررسانه‌ها یا حتی فضای مجازی منتشر شود. با این وجود سرمربی آبی‌ها به تازگی نسبت به این موضوع حساس شده و پس از ممنوع کردن شاگردانش از انجام مصاحبه باز هم به دنبال پیدا کردن فرد یا افرادی است که اخبار تیمش را بیرون برده و منتشر می‌کنند.

آخرین اقدام فرهاد مجیدی نیز بیرون گذاشتن همه افراد اطراف باشگاه از گروه تیمی استقلال بوده است. به نظر می‌رسد سرمربی استقلال می‌خواهد بدین طریق تیمش را محدودتر از گذشته کرده و ضمن شناسایی جاسوس آبی‌ها از انتشار اخبار بعدی جلوگیری کند. آیا موفق می‌شود؟ باید منتظر ماند و دید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3595

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.