فرهاد بدون شکست برابر پرسپولیس | آوای استقلال
2

فرهاد بدون شکست برابر پرسپولیس

  • کد خبر : 4159
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
فرهاد بدون شکست برابر پرسپولیس
یکی از نکات جالب توجه درباره دیدارهای پرسپولیس-استقلال، آمار مطلوبی است که فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس دارد.

یکی از نکات جالب توجه درباره دیدارهای پرسپولیس-استقلال، آمار مطلوبی است که فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس دارد.
سرمربی کنونی استقلال تا به حال تحت عنوان مرد شماره یک نیمکت آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیسی‌ها مغلوب نشده و حاصل کارش یک تساوی در زمستان سال ۹۸ و پیروزی در ضربات پنالتی در دربی شهریورماه پارسال است.
آخرین شکست فرهاد برابر سرخ‌پوشان تهرانی به روز دهم فروردین سال ۹۸ برمی‌گردد؛ مقطعی که مجیدی دستیار شفر بود و استقلال دربی پایتخت را واگذار کرد. همان مسابقه جنجالی که پنالتی‌زن استقلالی‌ها عوض شد، در بین ۲ نیمه داخل رختکن این تیم درگیری پیش آمد و مهدی رحمتی پس از پایان دیدار در استقلال نیمکت‌نشین شد و درنهایت از این تیم رفت.
مجیدی به عنوان بازیکن هم یکی از دربی‌بازهای تاریخ بازی بزرگ فوتبال ایران بوده است. او که در ۳ دوره مختلف برای استقلال بازی کرد، ۱۶ بار با پیراهن این تیم در دربی‌ها به میدان رفت و با بازوبند کاپیتانی این تیم، ۴ بار هم مقابل پرسپولیس گلزنی کرد. حاصل کار فرهاد در دربی‌ها، ۴ برد، ۴ باخت و ۷ تساوی بود. شکست ۳-صفر در چهل‌وچهارمین دربی بدترین نتیجه و برد ۳-صفر در دربی جام‌حذفی سال ۸۹ هم بهترین نتیجه برای مجیدی به عنوان بازیکن محسوب می‌شوند.
مسلما فرهاد خیلی دوست دارد به آمار خوب خود مقابل سرخ‌های پایتخت ادامه دهد و به همین خاطر هم تیمش را با تمام توان به مصاف رقیب دیرینه و سنتی خواهد فرستاد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4159

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.