فرافکنی به سبک گل محمدی! | آوای استقلال
5
سناریوی فشار به کمیته انضباطی توسط یحیی کلید خورد

فرافکنی به سبک گل محمدی!

  • کد خبر : 4545
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
فرافکنی به سبک گل محمدی!
گل محمدی! خوب می داند اگر روال قانونی و فرایند رسیدگی به شکایت از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به درستی رعایت شود بازیکنانش با خطر محرومیت رو به رو خواهند شد به همین دلیل با سیاه نمایی و فرافکنی تلاش می کند این اتفاق را به اتفاقات پشت پرده پیوند دهد

به گزارش آوای استقلال، یحیی گل محمدی که تیمش در جریان دربی پایتخت از اشتباه داوری سود برد و توانست سه امتیاز بازی با استقلال را به دست آورد در تازه ترین اظهارنظر خود با فرافکنی محض تلاش کرده فضا را به سمت و سویی سوق دهد تا کمیته انضباطی را تحت تاثیر حرفهای غیر اصولی خود قرار دهد و مانع از رسیدگی شفاف به تخلفات روی داده از سوی بازیکنانش در جریان دیدار برابر سپاهان و استقلال شود.

سرمربی پرسپولیس در مصاحیه با ایسنا مدعی شده: خبرهایی شنیدم که  فردا (دوشنبه) جلسه‌هایی قرار است برگزار شود که خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند و بیش‌تر هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم!

اینکه چرا گل محمدی در چنین مقطعی این جملات را به کار می برد کاملا واضح و روشن است، او قصد دارد با این سبک بازیکنانش را از هرگونه اتهامی مبرا کند به همین دلیل با پیش کشیدن این مساله بحث برانگیز به شکل نامحسوس هواداران پرسپولیس را تحریک می کند که فشار مضاعفی به فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی وارد کنند تا شاید متخلفان دیدار با سپاهان و استقلال از بند محرومیت احتمالی رها شوند.

یحیی گل محمدی! خوب می داند اگر روال قانونی و فرایند رسیدگی به شکایت از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به درستی رعایت شود بازیکنانش با خطر محرومیت رو به رو خواهند شد به همین دلیل با سیاه نمایی و فرافکنی تلاش می کند این اتفاق را به اتفاقات پشت پرده پیوند دهد تا به این ترتیب هواداران پرسپولیس را برابر مسوولان فدراسیون فوتبال قرار دهد.

سرمربی پرسپولیس! بهتر از هر کسی می داند کاپیتان تیمش چه رفتار خارج از عرفی را در اتاق کنترل دوپینگ رقم زد؟ او خودش خوب می داند که جرقه درگیری در نقش جهان از کجا زده شد به همین دلیل تلاش می کند با وارونه جلوه دادن حقیقت صورت مساله را پاک کند!

حالا نکته کلیدی ماجرا این است آیا کمیته انضباطی به عنوان یکی از سه رکن قضایی فدراسیون فوتبال در برابر این هجمه ناعادلانه منفعل عمل خواهد کرد یا قانون را به اجرا در می آورد؟ آیا اعضای کمیته انضباطی تحت تاثیر جوسازی های سرمربی پرسپولیس از برخورد با متخلفان خودداری خواهند کرد یا اینکه برای جلوگیری از تکرار آن با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد؟

سوال دیگر اینکه آیا اگر فردی جز یحیی گل محمدی چنین اتهاماتی را به رکن قضایی فدراسیون فوتبال وارد می کرد، همه چیز به همین شکل پیش می رفت یا سرمربی خاطی بابت بیان چنین ادعایی به کمیته انضباطی فرا خوانده می شد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4545

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.