فراز تا پایان فصل کنار فرهاد می ماند | آوای استقلال
2
با وجود حاشیه سازی های فراوان پیرامون کادر فنی استقلال

فراز تا پایان فصل کنار فرهاد می ماند

  • کد خبر : 2474
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
فراز تا پایان فصل کنار فرهاد می ماند
فراز کمالوند تا پایان فصل در کنار استقلال خواهد ماند و هیچ مشکلی بین فرهاد مجیدی و فراز کمالوند وجود ندارد

استقلالی‌ها پس از توقف برابر الدحیل با اخبار عجیب و غریبی در فضای مجازی مواجه شدند، اخباری که نشان می‌دهد کار برای مجیدی و همکارانش در کادر فنی استقلال به شدت سخت است تا با رعایت تمام مسائل مدیریتی تصمیماتی اتخاذ کنند تا استقلال به واسطه خبرهای حاشیه‌ای گرفتار بحران نشود!

اما اصل ماجرا چه بود؟ گویا پیش از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا یکی از مدیران ارشد سایپا به فراز کمالوند پیشنهاد می‌دهد تا بعد از برکناری صادقی سرمربی این تیم شود، اما کمالوند با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این موضوع را به بعد از مسابقات موکول می‌کند، اما از آنجا که عده ای به دنبال ناکامی فرهاد مجیدی بودند این خبر را به گونه‌ای بازنشر می‌کنند که کمالوند به دلیل درگیری با فرهاد مجیدی خیال جدایی از این تیم را دارد!

حتی شایعات تا حدی پیش رفت که برخی مدعی شدند کمالوند در محفلی خصوصی عنوان کرده فرهاد مجیدی از نظر فنی هیچ بار مثبتی ندارد! در حالی که فراز کمالوند در طول مدت حضورش در استقلال بارها وقتی با شیطنت‌هایی اینچنینی رو به رو شد با زیرکی خاص تاکید کرد فرد اول و تصمیم گیرنده اصلی در حوزه فنی استقلال،شخص فرهاد مجیدی است!

فراز و فرهاد نزدیک به ۲۵ سال با یکدیگر رفاقت دارند و کسانی‌که این دو را می‌شناسند، مدعی هستند به هیچ وجه آن‌ها یکدیگر را دور نمی‌زنند، اما از آنجا که برخی مدیران بیرون مانده از استقلال متوجه شدند احتمال برکناری مددی پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد این شایعه را با کمک بازوهای رسانه‌ای خود به راه انداختند تا مقدمات ناکامی استقلال با فرهاد مجیدی را راه بیندازند.

با این وجود محمد کاظمی مدیر رسانه‌ای استقلال با تکذیب جدی این خبر گفت: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد، فراز کمالوند تا پایان فصل در کنار استقلال خواهد ماند و هیچ مشکلی بین فرهاد مجیدی و فراز کمالوند وجود ندارد، هواداران اسیر بازی‌های تبلیغاتی جریان‌های بیرونی قرار نگیرند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2474

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.