غفوری: دیوانه نیستیم بی جهت بهانه بیاوریم | آوای استقلال
2

غفوری: دیوانه نیستیم بی جهت بهانه بیاوریم

  • کد خبر : 7260
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
غفوری: دیوانه نیستیم بی جهت بهانه بیاوریم
کاپیتان تیم فوتبال استقلال هم معتقد است مشکلات این تیم روی تمرکز بازیکنان تاثیر منفی داشته است.

به گزارش آوای استقلال، وریا غفوری بعد از پیروزی دو بر صفر استقلال برابر پدیده در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: متاسفانه این اتفاقات که اطراف تیم ما می افتد، اصلا خوب نیست. واقعا این موضوعات روی تمرکز بچه ها تاثیرگذار بوده است. امیدوارم کسانی که در این تیم مسئول هستند، به فکر بچه ها باشند. ما به اسم ها کاری نداریم و فقط می گوییم شرایط را درست کنید. در واقع بتوانیم در یک شرایط برابر با تیم های دیگر بجنگیم. ما چند سال است که این مشکلات را داریم و با رفتن هیچ کس هم حل نشده. مثل مشکلات سخت افزاری و پرداخت مطالبات.

وی افزود: بالاخره این مطالبات پرداخت می شود، اما چه کسی ضرر می کند؟ این پرداختی ها عقب و جلو می شود و تمرکز بازیکنان بهم می ریزد. مجموعه استقلال از این اتفاقات ضرر می کند.

کاپیتان استقلال ادامه داد: شما یک تیم حرفه ای به من نشان دهید که یک سالن بدنسازی و یک استخر نداشته باشد یا یک کلینیک برای بازیکنان مصدوم و ریکاوری نداشته باشد. از این دست مشکلات زیاد داریم. یک نمونه اش هم آقای مرادمند. او روی پرداختی مطالباتش از باشگاه حساب کرده و نتوانسته بدهی هایش را بدهد و حکم جلبش را گرفته اند.

غفوری در خصوص اظهارات مددی که گفته پرداختی بازیکنان انجام شده، گفت: اصلا چنین چیزی امکان ندارد. در تیم ما پرداختی ها به یک نسبت نبوده و شاید منظورش افراد خاص بوده است.ما دیوانه و دنبال بهانه تراشی نیستیم که این حرف ها را می زنیم. فقط دنبال یک شرایط نسبی هستیم تا در یک شرایط برابر رقابت کنیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7260

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.