علی نژاد: مجیدی باید در چارچوب وظایفش حرکت و صحبت کند | آوای استقلال
3
بی اعتنایی مدیرعامل استقلال به برگشت خوردن چک مرادمند؛

علی نژاد: مجیدی باید در چارچوب وظایفش حرکت و صحبت کند

  • کد خبر : 7194
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
علی نژاد: مجیدی باید در چارچوب وظایفش حرکت و صحبت کند
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: چک رضایتنامه مرادمند را دادیم که به باشگاه پدیده بدهد اما چک شخصی خودش را داد، حالا چک شخصی او برگشت خورده مقصر باشگاه است؟

به گزارش آوای استقلال،احمد مددی در مورد ماجرای برگشت چک محمدحسین مرادمند و بازداشت او در اردوی تیم اظهار داشت: مرادمند ۵۰درصد دریافتی داشته، چک رضایتنامه اش را از طریق مشاور هیات مدیره دادیم که به باشگاه پدیده بدهد اما این چک را نداد و چک شخصی داد. حالا چک شخصی او برگشت خورده مقصر باشگاه است؟ مرادمند باید حقایق را بگوید.

مهدی علی نژاد نیز در خصوص اینکه فرهاد مجیدی او را متهم به دخالت در امور باشگاه کرده بود، گفت: طبیعتا او باید در چارچوب وظایفش حرکت و صحبت کند. اگر خارج از این عمل کند بر اساس قراردادی که دارد مشخص است که تکلیف چیست.

معاون وزیر ورزش با اشاره به وجود اختلاف در باشگاه استقلال عنوان کرد: باشگاه استقلال دچار اختلافاتی بین مدیرعامل و هیات مدیره شد. این اختلافات آثارش را روی تیم گذاشته و دلخوری‌هایی ایجاد کرده که باعث شده آدرس غلط به مربیان یا بازیکنان داده شود. تصمیمات جدیدی گرفته می‌شود. هم مجموعه احمد مددی و هم ما مذاکراتی با کارگزار انجام دادیم. ان‌شاالله شرایط بهتری حاکم می‌شود.

وی در مورد اینکه با این همه حواشی مدیرعامل رفتنی است یا سرمربی، گفت: ان‌شاالله تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع باشگاه باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7194

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.