علی نژاد:مددی مدیرعامل می‌ماند/هئیت مدیره باید اختلافات را کنار بگذارد! | آوای استقلال
2
موضع گیری عجیب معاون وزیر ورزش و جوانان ؛

علی نژاد:مددی مدیرعامل می‌ماند/هئیت مدیره باید اختلافات را کنار بگذارد!

  • کد خبر : 6004
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
علی نژاد:مددی مدیرعامل می‌ماند/هئیت مدیره باید اختلافات را کنار بگذارد!
معاون وزیر ورزش و جوانان درباره بحث خصوصی سازی سرخابی‌ها و استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش آوای استقلال،مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان درباره این که خصوصی سازی سرخابی‌ها در کدام مرحله قرار دارد، گفت: کار‌های مربوط به خصوصی سازی سرخابی‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان و باشگاه‌ها انجام شده است و دیگر این موضوع دست ما نیست؛ در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است. سازمان خصوصی سازی کار‌های اداری را انجام می‌دهد تا خصوصی سازی در اولین فرصت انجام شود. در جلسه واگذاری سرخابی‌ها مصوبات جدیدی تصویب شد.

علی نژاد درباره استعفای خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: خلیل زاده استعفا کرده بود و استعفایش پذیرفته شد. اقدامات لازم برای انتخاب جایگزین خلیل زاده انجام می شود. البته استعفای سایر اعضای هیئت مدیره مورد پذیرش قرار نگرفت. همچنین جلسه‌ای در روز‌های آینده با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهیم داشت و شرایطی ایجاد می‌کنیم  تا آن‌ها بتوانند کار خود را انجام بدهند.

او افزود: اختلاف سلیقه‌ای بین مدیرعامل  و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد که منجر به استعفای آن‌ها شد و  تلاشمان این است که با گفت وگو این اختلافات را کمتر کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره این که مددی، مدیر عامل استقلال باقی  می‌ماند، گفت: اتفاقی برای مددی رخ نداده است و فقط با استعفای اعضای هیئت مدیره مخالفت کردیم؛ اما شرایط را برای ادامه کار مددی فراهم می‌کنیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6004

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.