ظلم‌های سلطانی‌فر و علی‌نژاد هرگز از ذهن استقلالی ها پاک نمی‌شود/آقای فریادشیران!اگر علی‌نژاد نبود رنگ استقلال را هم نمی‌دیدی! | آوای استقلال
5
علی جباری در گفت و گو با آوای استقلال:

ظلم‌های سلطانی‌فر و علی‌نژاد هرگز از ذهن استقلالی ها پاک نمی‌شود/آقای فریادشیران!اگر علی‌نژاد نبود رنگ استقلال را هم نمی‌دیدی!

  • کد خبر : 5372
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
ظلم‌های سلطانی‌فر و علی‌نژاد هرگز از ذهن استقلالی ها پاک نمی‌شود/آقای فریادشیران!اگر علی‌نژاد نبود رنگ استقلال را هم نمی‌دیدی!
دورانی که سلطانی فر و معاونینش برای استقلال رقم زده اند در این تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، علی جباری در گفت و گو با آوای استقلال در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: متاسفانه اشتباهات داوری از قدیم همیشه علیه استقلال بوده و همیشه علیه ما قضاوت کرده اند. با این شرایط استقلال باید خود را در هر بازی آماده اشتباهات داوری کند و طوری بازی کند که این اشتباهات در نتیجه تیم تاثیر نگذارد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه ۸ سال با انتخاب های غلط شان برای باشگاه استقلال را نابود کردند. این ظلمی که این چند سال در حق استقلال کردند، هیچ وقت از یاد هواداران پاک نمی شود. مخصوصا دورانی که سلطانی فر و معاونینش برای استقلال رقم زده اند در این تاریخ ثبت خواهد شد.

جباری در خصوص اظهارات امروز فریاد شیران گفت: آقای فریاد شیران اتفاقا گناه شما این است که به عنوان یک غیر استقلالی و به واسطه دوستی با علی نژاد در آکادمی حضور داری. آقای علی نژاد خوشبختانه شرایط طوری شد که شما در دوره بعدی حضور نداشته باشید و روزهای پایانی خود را در فوتبال سپری کنید. بلاهایی که این وزارت ورزش سر استقلال در آورد از خاطر استقلالی ها پاک نمی شود.

گفتنی است، مصاحبه دو روز پیش مهدی علی نژاد مبنی بر نبود اختلاف نظر میان اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال بر سر برکناری ناصر فریادشیران به شدت پیشکسوتان باشگاه استقلال را خشمگین کرد تا حدی که بسیاری از پیشکسوتان برای نخستین بار بدون پرده و با لحنی بسیار تند از عملکرد وزیر ورزش و معاونین وی به شدت انتقاد کردند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5372

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.