صیادمنش فرشته نجات آبی‌ها؛ رویایی سود ۸۰ میلیاردی! | آوای استقلال
71
استقلال در انتظار سود کلان انتقال الماس آبی

صیادمنش فرشته نجات آبی‌ها؛ رویایی سود ۸۰ میلیاردی!

  • کد خبر : 4746
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
صیادمنش فرشته نجات آبی‌ها؛ رویایی سود ۸۰ میلیاردی!
استقلال از فروش صیادمنش 3میلیون و 325هزار دلار درآمدزایی خواهد کرد که با احتساب هر دلار 22هزار تومان در بازار آزاد ارز، نزدیک 80میلیارد تومان می‌شود!

به گزارش آوای استقلال، روز گذشته یک رسانه ترکیه خبر داد باشگاه زوریا-اوکراین قصد دارد بعد از اتمام دوران قرضی مهاجم ایرانی فنرباغچه او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. سایت صباح ترکیه خبر داد اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی فنرباغچه در نیم‌فصل گذشته به صورت قرضی راهی زوریا-اوکراین شد و هنوز ۶ ماه از پایان قرارداد قرضی‌اش باقی مانده، در نتیجه در فصل آینده هم در لیگ اوکراین می‌ماند.

مبلغ بند خرید دائمی صیادمنش ۳میلیون و ۵۰۰هزار یوروست و بدون شک باشگاه اوکراینی به دلیل عملکرد درخشان این مهاجم ایرانی در این مدت کوتاه فرصت خرید دائمی این بازیکن را از دست نخواهد داد. همچنین صیادمنش اکنون یک مشتری از لیگ برتر بلژیک دارد.

پیش از این رسانه‌ها از تمایل باشگاه شاختاردونتسک اوکراین برای جذب اللهیار صیادمنش، بازیکن سابق استقلال خبر داده بودند. مبلغ مطرح‌شده در رسانه‌ها هم قابل توجه بود؛ ۸میلیون یورو. اما نکته مهمتر مبلغ هنگفتی است که در صورت انتقال صیادمنش به باشگاه استقلال می‌رسد. صیادمنش که وینفرد شفر، سرمربی سابق و آلمانی استقلال او را الماس آبی نامیده بود در ۱۸ سالگی راهی فنرباغچه شد و بابت انتقالش مبلغ ۸۵۰هزار دلار به باشگاه استقلال رسید اما همان زمان قرارداد او به نحوی بسته شد که استقلالی‌ها حق‌رشد او را در ۲ بار ترانسفر بگیرند و گنجاندن این بند در قرارداد با فنرباغچه شاهکار مدیریت وقت استقلال و البته علی خطیر، معاون سابق این باشگاه بود.

طبق قرارداد، استقلال تا ۲ بار بابت ترانسفر صیادمنش سود خواهد برد و هر بار درصد معینی باید به باشگاه ایرانی برسد که بار اول ۲۰درصد از کل قرارداد است و بار دوم ۵/۱۷درصد. پیش از مطرح شدن پیشنهاد ۸میلیون یورویی شاختار، باشگاه زوریا با پیشنهاد ۳میلیون و ۵۰۰هزار یورو خواهان انتقال قطعی صیادمنش از فنرباغچه بود و اگر این توافق حاصل شود بازیکن ایرانی ابتدا با قراردادی قطعی بازیکن زوریا می‌شود و سپس در صورت توافق ۲ باشگاه اوکراینی راهی شاختار خواهد شد.

اگر انتقال صیادمنش به زوریا(۳/۵میلیون دلار) و بعد از آن به شاختار(۸میلیون دلار) قطعی شود مبلغ ۸۷۵هزار دلار به اضافه ۶/۱میلیون دلار از این ۲ انتقال به استقلال می‌رسد که که اگر ۸۵۰هزار دلار فروش به فنرباغچه را هم به آن اضافه کنیم رقم چشمگیری به دست می‌آید. به عبارتی استقلال از فروش صیادمنش ۳میلیون و ۳۲۵هزار دلار درآمدزایی خواهد کرد که با احتساب هر دلار ۲۲هزار تومان در بازار آزاد ارز، نزدیک ۸۰میلیارد تومان می‌شود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4746

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.