صدا و سیما به گلر استقلال اجازه اعتراض به وزارت ورزش را نداد! | آوای استقلال
1

صدا و سیما به گلر استقلال اجازه اعتراض به وزارت ورزش را نداد!

  • کد خبر : 7241
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
صدا و سیما به گلر استقلال اجازه اعتراض به وزارت ورزش را نداد!
در حالی که سید حسین حسینی در پایان بازی با پدیده در حال مصاحبه با دوربین صدا و سیما بود و در اعتراض به وزارت ورزش از اوضاع عجیب آبی ها حرف می زد اما در اقدامی غیر قابل منتظره اظهارات حسینی قطع شد!

به گزارش آوای استقلال، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال که در نیمه دوم دیدار با پدیده مشهد با بیرون رفتن وریا غفوری از زمین بازوبند کاپیتانی را هم بر دست بست، در پایان مسابقه دوشنبه شب عنوان کرد: خداراشکر می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. در هفته های گذشته از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم. همه مشکل داشتند و آنطور که باید آماده بازی نبودیم. بازی کمی گره خورد و پدیده هم تیم خوبی بود. خداراشکر توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره مشکلات مالی و امکاناتی باشگاه استقلال گفت: در این چند سال آنقدر درباره مشکلات صحبت کردیم خودمان خسته شدیم. شما رختکن و زمین تمرین و امکانات ما را ببینید، می‌فهمید در حد نام استقلال نیست. من نمی‌دانم چرا هرساله در بحث مدیریتی استقلال به مشکل می‌خورد. نمی‌خواهم اسم مددی یا فرد خاصی را بیاورم و بگویم ضعیف بوده‌اند. هرسال این مشکلات وجود داشته و هر مدیرعاملی آمده نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد. ما واقعا خودمان خسته شده ایم.

دروازه‌بان استقلال ادامه داد: بعضی از بازیکنان ۳۰ درصد گرفتند، بعضی ۵۰ درصد. آنها که قراردادشان کمتر است ۶۰ درصد گرفتند. سال گذشته اینقدر مشکل نداشتیم. در چند ماه اخیر وضعیت باشگاه فاجعه است.

حسینی با باز کردن مشکلات استقلال تاکید کرد: بازیکنان جوان ما دنبال دو میلیون و سه میلیون هستند تا مشکل شان را حل کنند. وقتی بازیکن تمرکز ندارد نمی‌تواند کارایی داشته باشد. تیم بزرگ استقلال حیف است اینطور در حقش اجحاف شود. ما فقط پول قراردادهایمان را می‌خواهیم و یک زمین تمرین و سالن بدنسازی می‌خواهیم.

وی افزود: ما با الهلال بازی داریم و فکر کنم آنها امکانات ما را ببینند و می‌خندند. اگر قرار است در زمین رقابت کنیم، باید همه چیز مساوی باشد.

حسینی با اشاره به موضوعی که برای چک رضایتنامه محمدحسین مرادمند پیش آمده، خاطرنشان کرد: مدتی می‌گفتند فوتبالیست ها پولکی هستند. ما شغلمان فوتبال است و تا سن خاصی می‌توانیم کار کنیم. ما شغل دیگری نداریم. هرکس خانواده دارد وبازیکنان روی پولشان حساب کردند. مثلا مرادمند چک داده و حساب کرده که پولش در فلان تاریخ نقد می‌شود.
دروازه بان استقلال تاکید کرد: اصلا نمی‌خواهم بگویم مددی خوب است یا نه. سوالم این است که چرا در این چند سال اینقدر استقلال مشکل مالی داشته است؟

گفتنی است؛ در حالی که حسینی مشغول ادامه انتقاد از شرایط مالی باشگاهش بود، ناگهان تلویزیون حرف های او را قطع کرد و داخل استودیو فوتبال برتر آمد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7241

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.