شکوری:استقلال می تواند با لقب صدرنشین صعود کند | آوای استقلال
2

شکوری:استقلال می تواند با لقب صدرنشین صعود کند

  • کد خبر : 2677
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
شکوری:استقلال می تواند با لقب صدرنشین صعود کند
مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه شرایط حرفه ای خوبی در فوتبال نداریم، گفت: فوتبال کشورمان از فوتبال دنیا عقب مانده است.

هادی شکوری در مورد تساوی دو بر دو استقلال برابر الدحیل قطر افزود: در حالی که همه از خط دفاعی استقلال ایراد می گیرند و آن را یک نقطه ضعف می دانند ولی من اعتقاد دارم برخی ها توانایی شان بالاتر از بازیکنان ماست که این نشانه ضعف خط دفاعی ما نیست. الدحیل یک تیم کاملا حرفه ای اسـت، هزینه کلانی کرده و آنقدر بازیکن بزرگ دارد که می تواند در هر بازی نتیجه را تغییر دهد.

مدافع پیشین استقلال افزود: به اعتقاد من تساوی دو بر دو استقلال و الدحیل نتیجه منطقی بود. استقلال نسبت به بازی رفت برابر الدحیل این بار منطقی تر مقابل این تیم ظاهر شد. طبیعی است که وقتی سه روز قبل آبی پوشان با این تیم بازی کرده اند می توانند هم نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده و هم ایرادات خود را پوشش دهند و دیدیم که با یک آنالیز خوب استقلال توانستند یک بازی منطقی ارائه دهد. پیروزی حق آبی پوشان بود اما متاسفانه اشتباه داوری مانع از این اتفاق شد.

مدافع سابق استقلال در مورد تغییر پی در پی در ترکیب آبی پوشان گفت: بحث تغییر بازیکن یک سلیقه است. کادر فنی بر اساس عملکرد حریف، نفرات را به میدان می فرستد. به نظر من که خودم مربی هستم این یک کار حرفه ای است. سرمربی شناخت خوبی از بازیکنانش دارد و با توجه به شرایط حریف، نفراتش را به بازی می فرستند.

وی در پاسخ به این پرسش که شرایط را در دو بازی پیش رو چگونه پیش بینی می کنید افزود: اعتقادم این است که اگر استقلال ۷۰ درصد از عملکرد خود را برابر الدحیل به نمایش بگذارد می تواند الاهلی و الشرطه را شکست داده و به دور بعد صعود کند. البته اتفاقات در فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی آبی پوشان یکی از تیم هایی هستند که شانس صعود به دور بعد را دارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2677

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.