سکوتِ محضِ وزارت ورزش در قبال حاشیه‌های استقلال؛ شکستِ مطلقِ مدیریت! | آوای استقلال
2

سکوتِ محضِ وزارت ورزش در قبال حاشیه‌های استقلال؛ شکستِ مطلقِ مدیریت!

  • کد خبر : 7549
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
سکوتِ محضِ وزارت ورزش در قبال حاشیه‌های استقلال؛ شکستِ مطلقِ مدیریت!
وزارت ورزش در خصوص حاشیه‌های هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش خاصی نداشته است.

به گزارش آوای استقلال،اگر شادابی فنی استقلال در جریان مسابقات لیگ برتر در حوزه مدیریتی این باشگاه نیز وجود داشت، هواداران این باشگاه شاهد اتفاقات عجیب و غریب هفته‌های اخیر نبودند، اتفاقاتی که نشان می‌دهد تصمیمات غلط مدیران همیشه سرآغاز ناکامی‌های بزرگ است.

برای اثبات این فرایند می‌توانید به پروسه معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نگاهی دقیق داشته باشید، مسئولان وزارت ورزش و جوانان با کنار گذاشتن، مهدی عبدیان و حجت نظری به نوعی از احمد مددی حمایت کردند، اما با انتخاب سه عضو جدید و ابقای حمیدرضا آصفی تنش‌ها در استقلال وارد فاز جدیدی شد به شکلی که در همان بدو معرفی نفرات جدید، آصفی از عضویت در هیئت مدیره انصراف داد و با مصاحبه‌ای معنادار به وزارت‌نشینان یک پیام خاص داد! تاکید آصفی روی کلید واژه دروغ و اخلاق نشان می‌داد وی همچنان در ردیف نخست منتقدان مددی است و حاضر نیست با این فرد همکاری داشته باشد.

اما این تمام ماجرا نبود، انتخاب اعضای جدید نیز با حواشی بزرگی همراه بود که به واسطه همین اتفاقات یکی از سه عضو هیئت مدیره به واسطه حجم گسترده اعتراضات و انتقاد‌ات ناچار شد از مسئولیت خود انصراف دهد تا به نوعی گزینش‌های وزارت ورزش و جوانان زیر سوال برود!

با کناره‌گیری حمیدرضا آصفی و دلفانی از هیئت مدیره استقلال حالا آبی پوشان پایتخت به رکوردی دست نیافتنی در جهان دست پیدا کردند، به این شکل که آن‌ها تنها باشگاه در دنیا هستند که تعداد اعضای مدیریتی و تصمیم‌گیرنده آن دو نفر است!

در این بین سکوت محض مسئولان وزارت ورزش و جوانان نشانه شکست مطلق آن‌ها در پروسه انتخاب اعضای هیئت مدیره این باشگاه است، آن‌ها نه تنها مشکلات مدیریتی در این مجموعه را کنترل نکردند بلکه تنش‌ها و حاشیه‌ها در این حوزه را دو چندان کردند!

حالااین واقعیت برای افکارعمومی برملا شده که تصمیم‌گیری‌ها و گزینش‌ها در حوزه مدیریت ورزش از اصول و قواعد حرفه‌ای پیروی نمی‌کند، بلکه ساز و کار‌های دیگری در بین است که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. باقی ماندن دو عضو از چهار عضوی که هنوز ۷۲ ساعت از معرفی آن‌ها نمی‌گذرد نشانه یک شکست بزرگ و ناکامی مدیریتی است!

هرچند پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آینده وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از یک آبروریزی بزرگ دو عضو دیگر را به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال معرفی کند، اما پرسش بزرگ برای هواداران استقلال این است که بر اساس کدام اصول و قاعده این نفرات به عضویت هیئت مدیره  در می‌آیند؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7549

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.