سریال استعفاها در فدراسیون فوتبال | آوای استقلال
1
امامی فر هم رفتن را به ماندن ترجیح داد؛

سریال استعفاها در فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 3052
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
سریال استعفاها در فدراسیون فوتبال
پس از سناریوی حذف تیم ملی فوتبال ساحلی و از دست رفتن میزبانی بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شاهد کنار رفتن سریالی مدیران منصوب شده از سوی آقای رئیس هستیم.

اتفاقات عجیب و غریب در فدراسیون فوتبال انگار تمامی ندارد، پس از سناریوی حذف تیم ملی فوتبال ساحلی و از دست رفتن میزبانی بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شاهد کنار رفتن سریالی مدیران منصوب شده از سوی آقای رئیس هستیم.

پس از اینکه علی جوادی به علت مخالفت با انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی تصمیم گرفت قید همکاری با عزیزی خادم را بزند، حالا نوبت به علیرضا امامی فر رسید تا کمتر از ۲۰ روز فعالیت در فدراسیون فوتبال، قید همکاری با شهاب الدین عزیزی خادم را برای همیشه بزند.

از قرار معلوم امامی فر برای انتخاب کادر مدیریتی خود در مرکز تیم‌های ملی اختیار تام می خواسته اما انگار این اتفاق مورد پسند آقای رئیس نبوده به همین دلیل جرقه اختلافات میان آن‌ها زده می شود تا اینجا که علیرضا امامی فر بدون هماهنگی قبلی با آقای رئیس متن استعفای خود را در اختیار چند رسانه نزدیکش قرار داده تا یک چالش بزرگ در این میان رقم بخورد.

با این حال نکته جالب توجه اینجاست  که آقای رئیس هنوز این اتفاق را باور نکرده و مدعی شده من با استعفای امامی فر موافقت نکردم .دقیقاً همان حرفی که برای علی جوادی در برنامه ورزش و مردم به کار برده بود اما پس از چند ساعت از بیان این مطلب؛ علی جوادی در اینستاگرام خود نوشت اینجا جای ماندن نیست، حالا به احتمال فراوان در خصوص امامی فر نیز باید منتظر چنین واکنشی باشیم.

اما سؤال کلیدی اینجاست چرا منتخبان آقای رئیس به این زودی قید همکاری با وی را می زنند؟ گفته می شود، رئیس فدراسیون استقلال کافی در تصمیم گیری را ندارد به همین دلیل به توصیه اطرافیانش و مشاوران نزدیکش در همه امور زیر مجموعه خود دخالت می کند، به همین دلیل خیلی‌ها این سبک رفتار را قبول ندارند، ولی برخی افرادی که عشق نشستن روی صندلی را دارند، بدون حرف و حدیث توصیه‌های را می پذیرند تا همچنان روی این صندلی بنشینند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3052

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.