سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال منصوب شد | آوای استقلال
0

سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال منصوب شد

  • کد خبر : 2521
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال منصوب شد
حامد مومنی به عنوان سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال منصوب شد.
با حکم منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال،حامد مومنی سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال شد.
در حکم قنبرزاده خطاب به مومنی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۷ ماده ۶۷ اساسنامه مصوب فدراسیون، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دپارتمان راهبردی منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران، در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقا بیش از پیش فدراسیون باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

گفتنی است، مومنی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است و مدرک مطالعات پیشرفته در زمینه مدیریت فوتبال از دانشگاه لوزان سوئیس و یوفا گرفته و دارای مدرک مدیریت و امور اجرایی فوتبال از فیفاست.

مومنی به زبان‌های انگلیسی و آلمانی تسلط دارد، در ۴ دوره آموزشی دانشگاه‌های لیدز انگلستان و جورج تاون آمریکا در زمینه برگزاری رویداد‌های بزرگ ورزشی، مدیریت استادیوم‌ها، روابط عمومی در ورزش و بازاریابی ورزشی شرکت کرده است. دوره معتبر ایمنی، امنیت و خدمات در رویداد‌های ورزشی که توسط اتحادیه اروپا برگزار می‌شود از دیگر دوره‌هایی است که در سال ۲۰۲۰ موفق به گذراندن آن شد.

وی در حال حاضر تنها ناظر ایرانی برگزاری مسابقات بین المللی فیفا در بخش آقایان بشمار می‌آید و از سال ۲۰۱۲ ناظر رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیاست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2521

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.