سخنی با اسطوره بازان ! | آوای استقلال
5
لزوم اتحاد هواداران تا قهرمانی

سخنی با اسطوره بازان !

  • کد خبر : 24498
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
سخنی با اسطوره بازان !
استقلال به عنوان محبوب ترین، پر تماشاگرترین و پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن، همواره ستاره هایی داشته که محبوبیتشان زبان‌زد بوده و تعداد هوادارانشان فراوان!

به گزارش آوای استقلال، ستاره هایی که به دلیل اظهار تعصب به استقلال و بازی های زیبا و غیرتمندانه و به دلیل مردمداری و برقراری ارتباط با هواداران، حتی پس از آویختن کفش ها نامشان ورد زبان هواداران بوده و البته متاسفانه دلیلی برای تفرقه!

گاهی برخی هواداران فراموش می‌کنند ابتدا طرفدار استقلال بوده اند و در استقلال اسطوره شان را دیده و دل بسته اند به او، گاهی فراموش می‌کنند استقلالی هستند و اولویت اولشان باید استقلال باشد.

آنقدر در طرفداری از یک نام، افراط می‌کنند که شکافی عظیم بین خودشان و استقلال ایجاد می‌شود و عجیب آنکه به رقم وجود این شکاف، همچنان خودشان را استقلالی می‌دانند اما حاضر نیستند به خاطر منافع استقلال دست از اسطوره خواهی بردارند، شخص پرستی را کنار بگذارند و همصدا با سایر هواداران واقعی استقلال، به حمایت از تیمشان بپردازند.

متاسفانه پدیده شوم شخص پرستی، آنقدر طرفدارانش افراطی هستند که به خاطر فرد مورد علاقه شان حاضرند سایر مفاخر باشگاه بزرگ و پرافتخار را زیر سوال ببرند. حتی سعی می کنند قهرمانی های اسطوره مقابلشان را مخدوش کنند که بگویند فقط اسطوره آنها قهرمانی های معتبر دارد و چقدر جاهلند که نمی‌دانند این جنگ زرگری چه لطماتی به جامعه هواداری و تیم استقلال می‌زند!

جای بسی خوشحالی ست که مدیریت باشگاه امسال یک مربی خارجی جذب کرد تا طرفداران اسطوره ها (شخص پرست ها) این فرصت را بیابند و قدری فکر کنند در سال گذشته و سالهای پیش چه بر سر اتحاد هواداران آوردند، چقدر موجب خشنودی بدخواهان تیم شدند چقدر به مربی وقت تیم فشار آوردند، چقدر منتظر شکست مربی تیم مثلا محبوبشان بودند تا بگویند دیدید گفتیم اسطوره شما به درد نمیخورد و اسطوره ما چنین است و چنان، چقدر به خاطر دل خودشان به خاطر اسطوره شان به دیگر اسطوره ها توهین شد.
این افراد چقدر افتخارات استقلال را زیر سوال بردند و سوژه به هواداران رقیب دادند…

فرصت خوبی است در این مدت فکر کنند، با خودشان، با دلشان، با استقلال چند چند هستند؟

آقایان اسطوره خواه، خانم های اسطوره خواه!
اگر استقلالی هستید بسم رب استقلال پیش به سوی حمایت همه جانبه و مقتدرانه اما اگر همچنان دنبال بهانه ای هستید، دنبال نتیجه ای که شاد شوید و بگوئید اگر اسطوره ما بود الان همه امتیازات را کسب می کردیم و… لطفا خودتان را از جمع استقلالی ها جدا کنید و نام دیگری برای هواداری تان بیابید.

خودتان را استقلالی ندانید شما تیم ندارید، خانه به دوشید، اسطوره بازید هر جا اسطوره تان باشد طرفدار آن تیم هستید ایرادی هم ندارد دوست بدارید شخص مورد نظرتان را، اما لطفا برای استقلال نسخه نپیچید.

لطفا برای استقلال حاشیه درست نکنید لطفا برای روی نیمکت نشاندن اسطوره خودتان، فضا را مسموم نکنید!

لطفا اجازه بدهید فارغ از اسامی و اشخاص، فارغ از شخص پرستی ها، استقلال فقط یک شعبه داشته باشد، یک فرقه باشد و هوادارانش اورجینال عاشق یک نام باشند به اسم استقلال!

اسطوره بازی را یا کنار بگذارید و به آغوش استقلال بازگردید یا اسطوره خواه باشید و راهتان از استقلال و هواداران جدا کنید.

امسال طرفداران اینور و طرفداران آنطرف نداریم اسطوره ها وقتی در استقلال هستند روی سرمان جا دارند و وقتی در تیم دیگری هستند قابل احترامند فقط همین!
اسطوره بازها!
یا دعوای زرگری را تمامش کنید یا راهتان را از ما جدا …!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24498

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.