سخنگوی باشگاه استقلال:خبر مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی یک دروغ محض است! | آوای استقلال
8
اختصاصی آوای استقلال؛

سخنگوی باشگاه استقلال:خبر مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی یک دروغ محض است!

  • کد خبر : 4756
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
سخنگوی باشگاه استقلال:خبر مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی یک دروغ محض است!
حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به پرسش آوای استقلال در ارتباط با صحت این شایعه عنوان کرد این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و یک دروغ بزرگ است!

به گزارش آوای استقلال، صبح روز چهارشنبه یکی از رسانه های خبری با انتشار مطلبی عجیب مدعی شد استقلالی ها با یک سرمربی سرشناس و معروف مذاکراتی را انجام داده اند و او پس از پایان این مذاکرات به استقلال چراغ سبز نشان داده است.

این رسانه ورزشی در حالی این ادعای عجیب را در آستانه بازی با ذوب آهن مطرح کرد که پیش از این احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال هرگونه شایعه ای در این ارتباط را تکذیب کرده بود اما در اوج ناباوری این رسانه ورزشی ادعا کرد چنانچه استقلال در بازی امشب برابر ذوب آهن نتیجه نگیرد، این اتفاق رخ خواهد داد و در روزهای آتی از نام این سرمربی رونمایی می شود.

اما دقایقی قبل حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به پرسش آوای استقلال در ارتباط با صحت این شایعه عنوان کرد این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و یک دروغ بزرگ است!

حالا باید دید این رسانه ورزشی به چه علت پروژه جوسازی علیه استقلال را از چند روز پیش استارت زده و آیا پس این این ماجرا و شایعه سازی ها هدف خاصی وجود دارد که دست اندرکاران این رسانه ورزشی به صورت زوج و فرد چنین خبری را منتشر می کنند که فرهاد مجیدی در خطر برکناری قرار دارد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4756

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.