روشن:مهدی قایدی حالا به اوج رسیده است | آوای استقلال
2

روشن:مهدی قایدی حالا به اوج رسیده است

  • کد خبر : 1790
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
روشن:مهدی قایدی حالا به اوج رسیده است
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تا اینجای کار با نتایج خوبی که گرفته برای تمام تیم‌های آسیایی خط و نشان کشیده و امیدوارم روند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تا اینجای کار با نتایج خوبی که گرفته برای تمام تیم‌های آسیایی خط و نشان کشیده و امیدوارم روند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

«حسن روشن» اظهار داشت: با اینکه «فرهاد مجیدی» مدت زمان زیادی نیست هدایت استقلال را بر عهده داشته اما با توجه به اینکه فصل گذشته سرمربی آبی‌پوشان بود شناخت کاملی از تیم و توانایی‌های فنی بازیکنان دارد.

وی با اشاره به عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: استقلال در ۲ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا با تکیه بر تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته ۲ پیروزی عالی را برابر تیم‌های الاهلی عربستان و الشرطه عراق به دست آورد.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار امشب با الدحیل قطر در هفته سوم از رقابت‌های لیگ قهرمانان، خاطرنشان کرد: به طور حتم الدحیل جدی‌ترین رقیب استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و بازی این دو تیم می‌تواند سرنوشت صدرنشین گروه را مشخص کند.

روشن با اشاره به عملکرد درخشان «مهدی قایدی» تصریح کرد: قایدی به بهترین روزهای بازیگری خود رسیده است و نمایش او در لیگ قهرمانان آسیا خیره کننده و ستودنی است. این بازیکن در خط حمله همه کار می‌کند، گل می‌زند، پاس گل می‌دهد و با تکنیک خود قادر است هر خط دفاعی را بهم بریزد.

وی با اشاره به پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار استقلال و الدحیل قطر تاکید کرد: استقلال توانایی شکست دادن الدحیل را دارد و اگر با برنامه و هدفمند فوتبال بازی کند سه امتیاز دیگر را به حساب اندوخته‌های خود در لیگ قهرمانان اضافه می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1790

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.