روشن، مهرانپور و مراغه‌چیان گزینه‌های ریاست آکادمی استقلال | آوای استقلال
3
گزارش اختصاصی آوای استقلال؛

روشن، مهرانپور و مراغه‌چیان گزینه‌های ریاست آکادمی استقلال

  • کد خبر : 6716
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
روشن، مهرانپور و مراغه‌چیان گزینه‌های ریاست آکادمی استقلال
پس از برکناری پر حاشیه ناصر فریادشیران از مدیریت آکادمی استقلال که با اتفاقات عجیب و غریب بسیار زیادی همراه بود، حالا سوال جدی هواداران استقلال این است که چه کسی سکان هدایت آکادمی استقلال را برعهده خواهد گرفت؟

آوای استقلال، پس از برکناری پر حاشیه ناصر فریادشیران از مدیریت آکادمی استقلال که با اتفاقات عجیب و غریب بسیار زیادی همراه بود، حالا سوال جدی هواداران استقلال این است که چه کسی سکان هدایت آکادمی استقلال را برعهده خواهد گرفت؟

با توجه به زمان اندکی که تا شروع فصل یارگیری تیم های پایه باقی مانده است نگرانی در میان هواداران و کارشناسان به اوج رسیده اما هنوز مسوولان باشگاه به ویژه اعضای هئیت مدیره به جمع بندی نهایی برای انتخاب مدیر اکادمی دست پیدا نکردند، اما پیش بینی می شود از میان افرادی نظیر حسن روشن، محمدرضا مهران پور و سعید مراغه چیان یک نفر به عنوان مدیر آکادمی استقلال معرفی شود تا از این پس هدایت مجموعه آکادمی استقلال را برعهده گیرد.

اینکه شانس کدامیک از این سه گزینه برای مدیریت آکادمی استقلال بیشتر است هنوز مشخص نیست اما با توجه به سابقه طلایی حسن روشن در مدیریت آکادمی استقلال می توان وی را یکی از بخت ها ریاست آکادمی استقلال دانست، البته این احتمال نیز وجود دارد که مدیر سابق آکادمی که به دلیل اختلاف با مددی از کار برکنار شد دوباره مسوولیت این کار را برعهده گیرد تا دوباره در این مجموعه فعالیت کند.

محمدرضا مهران پور نیز شانس انتخاب به عنوان مدیر آکادمی را دارد اما منتقدان در این بین بر این باورند که توانمندی و  کارنامه حسن روشن به دو گزینه دیگر برتری دارد و اگر وی به عنوان مدیر آکادمی انتخاب شود قطعا زمینه هرگونه سو استفاده از نام استقلال و ورود بالزیکنان سفارشی به این مجموعه به پائین ترین حد ممکن خواهد رسید چون روشن در دوره قبلی که مسوولیت این مجموعه را برعهده داشت هرگز اجازه نداد بازیکن به شکل سفارشی وارد این مجموعه شود.

از طرفی منتقدان با اشاره به اینکه آکادمی استقلال محل پرورش استعدادهای ناب این باشگاه است، بهتر است فردی مسوولیت این مجموعه را برعهده داشته باشد که از هر نظر با مسائل مدیریتی و فنی استقلال آشنایی داشته باشد، با این حال باید دید در نهایت قرعه به نام کدامیک از این سه گزینه در خواهد آمد و مسوولیت آکادمی به وی سپرده خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6716

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.