رشید و سیاوش پرکارترین ستارگان آبی | آوای استقلال
1

رشید و سیاوش پرکارترین ستارگان آبی

  • کد خبر : 2679
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
رشید و سیاوش پرکارترین ستارگان آبی
پس از یزدانی و مظاهری، مهدی قایدی با ۳۴۷ دقیقه حضور در میدان در رتبه سوم قرار دارد
استقلال با کسب ۷ امتیاز و به لطف‌تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی و همچنین پیروزی در بازی رو‌در‌رو، بعد از الدحیل ۸ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و آن‌ها در پنجمین حضور آسیایی خود ‌‌باید مقابل میزبان این گروه، الاهلی به میدان بروند؛ آبی‌ها در شب نخست این رقابت‌ها با ۵ گل در مقابل ۲ گل، این تیم را شکست داده بودند.
در‌مجموع ۴ دیدار گذشته استقلال، ۲ بازیکن استقلال با حضور کامل در تمام دیدارهای این تیم، پرکارترین نفرات زمین هستند. رشید مظاهری و سیاوش یزدانی، تنها نفراتی هستند که در هر ۴ بازی گذشته آبی‌پوشان در زمین حضور داشته و در تمام‌۹۰ دقیقه نیز مورد‌استفاده قرار گرفته و جایگزینی نداشتند. مظاهری و یزدانی با‌۳۶۰ دقیقه حضور در میدان، پر‌کارتر‌ین نفرات این تیم در آسیا هستند.
پس از یزدانی و مظاهری، مهدی قایدی با ۳۴۷ دقیقه حضور در میدان در رتبه سوم قرار دارد. این مهاجم ریز‌نقش نیز در ترکیب ثابت همه دیدارهای تیمش حضور داشته و تنها در دومین دیدار مقابل الشرطه از دقیقه ۷۷ زمین بازی را ترک کرده است.
مظاهری، یزدانی و قایدی به همراه فرشید اسماعیلی و محمد نادری، ۵ بازیکنی هستند که در هر ۴ دیدار قبلی در ترکیب ثابت قرار گرفته‌اند؛ و این ۵ بازیکن به همراه وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، میلیچ و دیاباته، نفراتی هستند که در هر ۴ دیدار گذشته به میدان رفته‌اند.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2679

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.