رشیدی:استقلال باید تقویت و ترمیم شود | آوای استقلال
2

رشیدی:استقلال باید تقویت و ترمیم شود

  • کد خبر : 3221
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
رشیدی:استقلال باید تقویت و ترمیم شود
مربی گلرهای سابق تیم ملی و دروازه‌بان بزرگ تیم ملی در دهه 1350 نمایش رشید مظاهری در بازی‌های لیگ قهرمانان را مطلوب می‌داند.

تیم استقلال موفق شد در گروه دشواری که تیم های الدحیل و الاهلی هم حضور داشتند، به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. منصور رشیدی، پیشکسوت تیم استقلال در خصوص عملکرد این تیم در آسیا صحبت کرد:

از صعود استقلال خوشحالم

از صعود استقلال خوشحالم. این تیم در دو بازی آخر خیلی خوب بود و به عنوان یک پیشکسوت خیلی خوشحال هستم. در مراحل بالا توجه به تیم ها بیشتر می شود و امیدوارم که استقلال در لیگ برتر هم بتواند نتایج خوبی کسب کند.

رشید کار خود را خوب انجام داد

رشید مظاهری در کل خوب بود. در چند بازی که انجام داد درست است که زیاد گل خوردیم اما تیم هایی که با ما بازی کردند تیم های حرفه ای و قدرتمندی بودند. رشید کار خود را خوب انجام داد و آماده بود. البته می توانست بهتر از این هم عمل کند؛ مثلا با خط دفاعی ارتباط بیشتری برقرار کند.

تا روز آخر مشکلات و ناهماهنگی هایی را شاهد بودیم

خوشحالی ما این است که تیم بازی های خوبی انجام داد. البته صد در صد راضی نیستیم. اشکالاتی که تیم داشت را عنوان کردیم اما متاسفانه تا روز آخر مشکلات و ناهماهنگی هایی در خط دفاعی و هافبک شاهد بودیم. البته از صعود تیم خوشحال هستیم و انشالله که در مرحله حذفی هم نتایج خوبی کسب کند.

چند بازیکن در حد و اندازه استقلال نبودند

بعد از بازی های لیگ برتر باید در مورد عملکرد بازیکنان صحبت کنیم. ما صحبت کردیم و از خط دفاعی و هافبک انتقاد کردیم؛ تیم احتیاج به ترمیم دارد و خیلی از بازیکنانش باید تغییر کنند. این عقیده شخصی من است که چند بازیکن در حد و اندازه استقلال نبودند. مشکلاتی که در موردش صحبت کردیم هنوز تا الان ادامه دارد و باشگاه باید هواداران میلیونی اش را راضی نگه دارد.

زمانه، زمانه مادی و پول شده است

اگر بخواهیم کلی حساب کنیم، زمانه، زمانه مادی و پول شده است. حالا نمی دانم در استقلال چقدر به ایشان دادند ولی آن طور که شنیدم باشگاه سایپا پول خوبی به ایشان داده. به هر حال آقای کمالوند هم جوان است، آینده دارد و می خواهد زندگی کند. با تجاربی که او در چند تیم لیگ برتری به عنوان سرمربی داشت را در استقلال به خوبی به کار گرفت و تیم سایپا هم تیم جوانی است و یک مربی جوان می تواند در آن بهتر نتیجه بگیرد.

کادر فنی باید پیشنهادات و انتقادات را در نظر بگیرد

عقیده ها مختلف است و هر کس نظر خودش را می دهد. من هم بارها نظر دادم، انتقاد کردم و صحبت کردم. فرهاد مجیدی هم عقاید خودش را دارد و می خواهد که کار خوبی انجام دهد. هیچکس نباید از انتقاد ناراحت شود. انتقاد اگر سازنده باشد و تخریب کننده نباشد مفید است. باید آن را گوش کرد و کادرفنی باید پیشنهادات و انتقادات را در نظر بگیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3221

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.