ردپای وزیر ورزش در تصمیمات مهم استقلال! | آوای استقلال
2

ردپای وزیر ورزش در تصمیمات مهم استقلال!

  • کد خبر : 5943
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
ردپای وزیر ورزش در تصمیمات مهم استقلال!
نایب رییس سابق هیات مدیره استقلال گفت: اعضای هیات مدیره این باشگاه برای اتخاذ تصمیمات مهم اختیار کافی ندارند و باید ابتدا وزیر چراغ سبز نشان دهد.

به گزارش آوای استقلال، رضا صادق پور مدیر سابق آکادمی و نایب رییس پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص حواشی اخیر این باشگاه و استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره اظهار داشت: پیش بینی من این است با توجه به مدت زمان کوتاه باقی مانده از دوره دولت، همین ترکیب هیات مدیره و مدیرعامل با همه اختلافاتی که وجود دارد، به کار شان ادامه می‌دهند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: با احترام به تک تک اعضای هیات مدیره استقلال و تاکید بر این نکته که نفر به نفرشان انسان‌های شریف و قابل احترام، متخصص در حوزه‌های تخصصی خودشان هستند، اما بر اساس اصول و مبانی مدیریت در ورزش برای هیات مدیره انتخاب نشده‌اند؛ و علاوه بر آن، بر خلاف آنچه در حرف گفته می‌شود، در عمل اختیارات کافی ندارند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال، آیا هیات مدیره می‌تواند مدیرعامل را برکنار کند یا با نظر خودش مدیرعامل انتخاب کند؟ یا می‌تواند برای سرمربی با استقلال تصمیم بگیرد؟ هیچ تصمیم مهمی در باشگاه استقلال اتخاذ نخواهد شد، مگر آنکه وزیر ورزش نسبت به آن چراغ سبز نشان دهد.

صادق پور خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از مشکلات سالهای اخیر استقلال، مهندسی معکوس در انتخابات و انتصابات این باشگاه است. به عنوان مثال ابتدا مدیرعامل انتخاب می‌شود و سپس اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند. یا اول تیم را می‌بندند و بعد سرمربی می‌آورند. بعد از آن هم به مدیر نقل و انتقالات حکم می‌دهند.

عضو سابق هیات مدیره آبی ها تاکید کرد: باید این مشکلات که باشگاه استقلال با آن مواجه است به صورت ریشه ای حل شود تا نمود آن در شرایط تیم هم دیده شود؛ و من امیدوارم در آینده ای نزدیک، شاهد آن باشیم که این معضلات دیگر گریبان این باشگاه را نخواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5943

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.