دیاباته و شجاعیان، غایبان قطعی استقلال مقابل آلومینیوم | آوای استقلال
3

دیاباته و شجاعیان، غایبان قطعی استقلال مقابل آلومینیوم

  • کد خبر : 7750
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
دیاباته و شجاعیان، غایبان قطعی استقلال مقابل آلومینیوم
با اعلام سرپرست باشگاه استقلال دو بازیکن این تیم به صورت قطعی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌شان در سفر به اراک نخواهند بود.

به گزارش آوای استقلال، شاگردان فرهاد مجیدی برای حضور در رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران خود را آماده می‌کنند و به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر هستند؛ آن‌ها باید در این هفته از رقابت‌ها در اراک به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم بروند، اما مجیدی به مانند بازی‌های گذشته دست بازی برای انتخاب ترکیب خود ندارد.

چرا که با اعلام نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که صبح امروز وارد تهران شده، قطعا جایی در فهرست آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم نخواهد داشت و داریوش شجاعیان هافبک بازیساز آبی‌ها هم علی‌رغم حضور در تمرینات، قادر به همراهی تیمش مقابل آلومینیوم نیست.

عبداللهی هم‌چنین اظهارنظر قطعی راجع به حضور وریا غفوری و احمد موسوی در فهرست استقلال نکرد و آن را منوط به شرایط این دو بازیکن در تمرینات دانست و این‌طور توضیح داد که ممکن است وریا غفوری و سیداحمد موسوی در بازی پنجشنبه‌شب مقابل آلومینیوم اراک حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7750

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.