درآمد ۳۱۵ هزار دلاری استقلال از آسیا | آوای استقلال
3
سفر به عربستان بار مالی مثبتی داشت؛

درآمد ۳۱۵ هزار دلاری استقلال از آسیا

  • کد خبر : 3249
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
درآمد ۳۱۵ هزار دلاری استقلال از آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر آن، 45 هزار دلار نیز برای حضور تیم‌ها در مرحله گروهی در نظر می‌گیرد که مجموع این اعداد باعث شد استقلال 315 هزار دلار پاداش دریافت کند و با دریافتی حدود 8 میلیارد تومان به ایران بازگردد.

لیگ قهرمانان آسیا هر قدر به قول فرهاد مجیدی برای تیمش سخت و طاقت فرسا شد و در هفته‌های پایانی شرایط عذاب آوری را به وجود آورد اما علاوه بر صعود از گروه و افزایش اعتبار فنی باشگاه، از بعد مالی هم بسیار پرفایده بود.

طبق جدولی که کنفدراسیون فوتبال آسیا طراحی کرده برای پیروزی و تساوی تیم‌ها پاداش‌هایی بطور جداگانه در نظر گرفته می‌شود که استقلال بعد از ثبت ۳ برد و ۲ تساوی در نهایت موفق شد ۱۷۰ هزار دلار بابت بردها و تساوی‌های خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش دریافت کند. مبلغ ۱۰۰ هزار دلار نیز برای صعود تیم‌ها به مرحله بعد در نظر گرفته می‌شود که باشگاه استقلال نیز توانست این مبلغ را بعد از صعود مقتدرانه به مرحله یک هشتم‌نهایی به چنگ آورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر آن، ۴۵ هزار دلار نیز برای حضور تیم‌ها در مرحله گروهی در نظر می‌گیرد که مجموع این اعداد باعث شد استقلال ۳۱۵ هزار دلار پاداش دریافت کند و با دریافتی حدود ۸ میلیارد تومان به ایران بازگردد. بخشی از این مبلغ از سوی باشگاه استقلال به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت شده است.

طبق سنتی که در همه سفرهای برون مرزی وجود دارد، باشگاه باید مبلغی را به بازیکنان و حتی همراهان پاداش نقدی پرداخت کند اما دریافتی استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به حدی چشمگیر بوده که مبلغ قابل توجهی نیز در حساب باشگاه باقی بماند و احتمالاً صرف امور دیگر شود. البته دریافتی استقلال در مراحل بعدی قطعاً بیشتر هم خواهد شد. حضور در مرحله یک هشتم نهایی جداگانه پاداشی به همراه خواهد داشت که شهریور‌ماه به دست مسئولان باشگاه استقلال خواهد رسید.

حال اگر استقلال موفق به برتری مقابل الهلال عربستان شود، این پاداش فزونی خواهد گرفت و استقلال پول بیشتری از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به جیب خواهد زد. فصل پیش پرسپولیس مبلغ بسیار بالایی پاداش بابت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد.

این باشگاه در سال‌های اخیر به دلیل دریافتی‌های چشمگیر از آسیا همواره زبانزد کارشناسان بوده و استقلال نیز باید به همان سمت و سو حرکت کرده و با بردهای پی‌درپی در لیگ قهرمانان آسیا درآمد خود را افزایش دهد. استقلال از این ظرفیت برخوردار است که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز بالا برود و سود بسیار بالایی از حضور در این رقابت‌ها به چنگ آورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3249

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.