دانشگر به ترکیب اصلی استقلال برمی‌گردد؟ | آوای استقلال
1

دانشگر به ترکیب اصلی استقلال برمی‌گردد؟

  • کد خبر : 5083
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
دانشگر به ترکیب اصلی استقلال برمی‌گردد؟
احتمال دارد محمد دانشگر در مصاف با نفت آبادان به عنوان یار فیکس به میدان برود.

به گزارش آوای استقلال، محمد دانشگر مدافع استقلالی‌ها از حدود دو هفته گذشته به تمرینات تیمش برگشته است. دانشگر که مدت زیادی به خاطر مسائل انضباطی دور از تمرینات و مسابقات استقلال بود، از زمانی که مورد بخشش فرهاد مجیدی قرار گرفته در تمرینات به صورت اختصاصی هم کار می‌کند تا دوباره شرایط بدنی ایده آل خود را به دست آورد.

این بازیکن در مصاف دربی مقابل پرسپولیس دقایقی برای استقلال به میدان رفت اما نتوانست کار خاصی انجام بدهد. حالا اما دانشگر با توجه به تمرینات جداگانه ای که انجام داده شرایط ایده آلی دارد و می‌تواند حتی ۹۰ دقیقه هم در ترکیب استقلال به میدان برود.

در این شرایط و با توجه به اینکه فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تیمش را با آرایش ۲-۵-۳ مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی به میدان بفرستددر صورتی که او بخواهد از این سیستم بازی برای آینده هم استفاده کند، شاهد حضور تعداد بیشتری مدافع وسط در ترکیب استقلال خواهیم بود.

از طرف دیگر آمادگی دانشگر این نوید را می‌دهد که ممکن است در بازی پیش رو با نفت آبادان برای استقلال به میدان برود. او انگیزه زیادی دارد تا بعد از مدت ها به عنوان یار فیکس در ترکیب تیمش قرار بگیرد و حال منتظر اعتماد دوباره فرهاد مجیدی برای بازگشت به ترکیب اصلی است

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5083

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.