خسرو بزرگی در تیررس آدم های کوچک! | آوای استقلال
1

خسرو بزرگی در تیررس آدم های کوچک!

  • کد خبر : 26012
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
خسرو  بزرگی در تیررس آدم های کوچک!
چه کسی است از خسرو حیدری به نیکی یاد نکند یا از او حاشیه ای به یاد داشته باشد؟ چه کسی از خسرو یک خط مصاحبه حاشیه ای خوانده باشد؟

آوای استقلال_چه کسی می تواند او را متهم به سهم خواهی و منفعت طلبی کند وقتی بعد از دوران پر فروغ بازیگری اش به رغم محبوبیت بالا کنار رفت و هرگز با حرفهایش آرامش استقلال و هواداران را برهم نزد؟
خسروی خوبان به قدری محجوب و بی حاشیه است که هرگز هیچوقت هیچکس نتوانسته به هیچ بها و بهانه ای او را وادار به مصاحبه علیه استقلال کند با اینکه می‌توانست با پشتوانه محبوبیتی که دارد می تواند تیتر روزنامه ها باشد و صاحب باند و جناح شود!
او اما کنار نشستن و بی آزاری را به بودن و جنجال آفرینی، بودن و تفرقه افکنی، بودن و خون به دل طرفداران کردن،ترجیح داد شاید همین خصلت او آدم های کوچک را بر آن داشت بدون نگاه به سابقه خود، بزرگی خسرو را زیر سوال ببرند!
خسرو در مقابل حسادت آدم های کوچک در مقابل صدای وز وز خود بزرگ بینان از کوره به در نرفت و سنت بی حاشیه بودنش را نشکست، خسروی خوبان می‌داند غرش شیران باید در مقابل آدم های بزرگ باشد نه برای ساکت کردن هر کسی! او ساکت ماند تا نه حرمت هم تیمی اش حرمت شکنش را خدشه دار کند نه آرامش استقلال و طرفدارانش را بر هم زند اما یقینا هواداران در مقابل حرفهای منفعت طلبانی که خودشان را پیشکسوت استقلال می دانند اما به خاطر منفعت خودشان حاشیه سازی می کنند، ساکت نمی مانند و اسامی اینگونه افراد را از فهرست پیشکسوتان خارج و به لیست منفعت طلبان طرد شده اضافه می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26012

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.