حمایت علی‌نژاد از مددی دهن کجی به هوادار و هئیت مدیره/پشت پرده تصمیمات وزارت ورزش درباره باشگاه استقلال چیست؟ | آوای استقلال
4
گزارش اختصاصی آوای استقلال؛

حمایت علی‌نژاد از مددی دهن کجی به هوادار و هئیت مدیره/پشت پرده تصمیمات وزارت ورزش درباره باشگاه استقلال چیست؟

  • کد خبر : 6010
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
حمایت علی‌نژاد از مددی دهن کجی به هوادار و هئیت مدیره/پشت پرده تصمیمات وزارت ورزش درباره باشگاه استقلال چیست؟
مهره چینی های فعلی در خصوص مسائل کلان مدیریتی باشگاه استقلال توسط چه کسی صورت می گیرد؟

به گزارش آوای استقلال، پس از استعفای جنجالی اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال و انتشار متن استعفا نامه این کروه مدیریتی کاشف به عمل آمد اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال بابت تکروی های آقای مدیرعامل و دخالت های معاون وزیر ورزش و جوانان حاضر به ادامه همکاری با این مجموعه نیستند،هرچند مجموعه مدیریتی وزارت ورزش و جوانان تلاش کرد موضوع استعفا را به اختلاف سلیقه و سو تفاهم پیوند زند اما مقاومت هئیت مدیره استقلال باعث شد پروژه آشتی کنان در حضور وزیر ورزش و جوانان به هم بخورد.

اما در اوج ناباوری امروز مهدی علی نژاد مدعی شد همچنان مددی به عنوان مدیرعامل باقی می ماند و اعضای هئیت مدیره بایستی به فعالیت خود در این مجموعه ادامه دهند، البته علی نژاد پیش از استعفای اعضای هئیت مدیره نیز از واژه اختلاف نظر و سوتفاهم برای پوشش درگیری های پنهان هئیت مدیره و مددی خبر داده بود ولی این بار با توجه به اعتراض هئیت مدیره به نحوه عملکرد وی و دخالت های او در امور داخلی باشگاه استقلال علنا پشت مددی به عنوان مدیرعامل ایستاد تا نشان دهد در مرز بندی قدرت ، مدیرعامل از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

اما نکته بحث برانگیز ماجرا اینجا بود که علی نژاد از احتمال معرفی اعضای جدید هئیت مدیره خبر داد بدون اینکه نامی از فردی به میان آورد، هواداران تصور کردند یکی از گزینه های وزارت ورزش و جوانان علی نامداری مشاور هئیت مدیره استقلال بود اما از گوشه و کنار خبر می رسد ممکن است علی نامداری همچنان پشت خط حضور در هئیت مدیره استقلال باقی بماند.

گویا موضوع معرفی اعضای جدید هئیت مدیره به نوعی یک سیاست تهدید آمیز از سوی وزارت ورزش و جوانان است تا به این ترتیب اعضای ناراضی هئیت مدیره را وادار به عقب نشینی کند در حالی که آنها به صراحت اعلام کردند به هیچ وجه به مجموعه برنمی گردد مگر اینکه مددی از کار برکنار شود.حالا پرسش کلیدی اینجاست چطور وزارت ورزش و جوانان با این حجم از اعتراض ها از مددی حمایت می کند و اجازه نمی دهد اعضای هئیت مدیره در خصوص وی تصمیم گیری کنند، از طرفی دیگر ابهام بزرگ برای هواداران اینجاست چرا در این برهه وزارت ورزش و جوانان در خصوص ورود علی نامداری به هئیت مدیره مقاومت می کند در حالی که وی بیش از ۵۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال کمک کرده است و حضورش می تواند بخش عمده ای از مشکلات این مجموعه را مرتفع سازد.

پشت پرده تصمیمات وزارت ورزش و جوانان چیست؟ شایعات عجیب و غریب مبنی بر احتمال ورود معاون سابق یک باشگاه لیگ برتری به عنوان عضو جدید هئیت مدیره استقلال از کجا نشات گرفته ، فردی که سابقه درخشانی در کارنامه اش ندارد چه کمکی می تواند به مجموعه استقلال داشته باشد؟ آیا پای یارکشی در میان است تا جبهه موافقان مددی در مجموعه هئیت مدیره استقلال تقویت شود؟

مهره چینی های فعلی در خصوص مسائل کلان مدیریتی باشگاه استقلال توسط چه کسی صورت می گیرد؟ آیا برای وزارت ورزش و جوانان سرنوشت این باشگاه مردمی اهمیت دارد یا معادلات خارج از چارچوب در اولویت است تا باند نزدیک به فلان فرد در این مجموعه تقویت شود؟

آیا کسی در این میان به فکر هوادار استقلال هست؟

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6010

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.