حرکت قایدی مقابل ذوب آهن حرفه‌ای بود/ اشتباهات داوری زیاد شده است | آوای استقلال
2
پیشکسوت استقلال مطرح کرد؛

حرکت قایدی مقابل ذوب آهن حرفه‌ای بود/ اشتباهات داوری زیاد شده است

  • کد خبر : 5091
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
حرکت قایدی مقابل ذوب آهن حرفه‌ای بود/ اشتباهات داوری زیاد شده است
مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه این تیم با یک بُرد منطقی به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد، گفت: حرکت مهدی قایدی در بازی با ذوب آهن حرفه ای بود.

به گزارش آوای استقلال، مصطفی اردستانی با اشاره به پیروزی استقلال برابر ذوب آهن و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: با توجه به فاصله زمانی کمی که بین دربی و جام حذفی بود، فرهاد مجیدی از تجربه خود استفاده کرد و توانست تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی حساس کند. البته در نیمه اول استقلال نتوانست نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهد اما با شروع نیمه دوم و صحبت های فنی که در رختکن انجام گرفته بود، استقلال در نیمه دوم هجومی کار خود را آغاز کرد و توانست دو گل زیبا را وارد دروازه ذوب آهن کند.

اردستانی افزود: نقش مهدی قایدی در دو گل نشان داد که او به روزهای اوجش بازگشته است. البته زوج سازی او و فرشید اسماعیلی زیبایی های خاصی به این دیدار داد، خصوصا در گل دوم که حرکت قایدی واقعا حرفه ای و زیبا بود.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: با پیروزی استقلال برابر سبزپوشان اصفهانی، ۱۰ تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند و حالا جام حذفی به روزهای حساس خود رسیده است. احتمال اینکه در قرعه کشی بعد حتی استقلال و پرسپولیس با یکدیگر برخورد کنند هم وجود دارد، بنابراین حساسیت این مسابقات هم بالا رفته و به طور حتم بعد از قرعه کشی و اعلام زمان بازی ها، شاهد رقابت های زیبایی در جام حذفی خواهیم بود.

وی در مورد انتقاداتی که این روزها از داوران به دلیل اشتباهاتشان صورت می گیرد، گفت: در هفته های اخیر شاهد اشتباهات زیادی از داوران بودیم، به عنوان نمونه پنالتی که برای استقلال در دربی گرفته نشد یا پنالتی که باز هم برای آبی پوشان در مقابل ذوب آهن گرفته نشد. دو صحنه ای که کاملا پنالتی آن محرز بود اما از چشم داور دور ماند و نتیجه خصوصا در دربی به گونه ای دیگر رقم خورد.

اردستانی تأکید کرد: داوران نباید اجازه دهند اشتباهاتشان باعث شود در نتیجه تیم ها تغییر صورت گیرد. شاید اگر آن پنالتی برای استقلال در دربی گرفته می شد نتیجه به گونه دیگری رقم می خورد. بنابراین داوران باید در طول ۹۰ دقیقه به صحنه ها نزدیک تر باشند تا دچار خطا و اشتباه نشوند.

مدافع پیشین استقلال در مورد عملکرد حسین حسینی دروازه بان آبی پوشان هم گفت: او بعد از مدتها درون دروازه قرار گرفت، در چند صحنه فوق العاده بود و به جرأت می توان گفت دو بار دروازه استقلال را از فروپاشی نجات داد. آن صحنه هم که توپ از دستش خارج شد شاید محاسبات او اشتباه شده بود، اگر چه او مدتها از دروازه استقلال دور بود اما در این دیدار نمایش قابل قبولی داشت و نشان داد هنوز هم از آمادگی خوبی برخوردار است.

وی در پایان و در خصوص رأی کمیته انضباطی در مورد تیم های سپاهان، استقلال و پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان ما خود را حرفه ای می دانند اما متأسفانه در بعضی از بازیها که حساسیت بالاست نمی توانند حرفه ای عمل کرده و بر اعصاب خود مسلط باشند. در این دو بازی که در پایان به درگیری انجامید، متأسفانه نه کادر فنی و نه بازیکنان حرفه ای نبودند و به اعتقاد من هر تصمیمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازیکنان در نظر گرفت، عادلانه بود و هیچ جای بحث و اعتراض ندارد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5091

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.